Jak na úspěšný start podnikání?

02 / 07 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Jak na úspěšný start podnikání?

Chcete rozjet vlastní živnost? Prvním a nejdůležitějším krokem je stanovit si podnikatelský záměr. Ten je jádrem celého podnikání a bez něj se neobejdete. Měli byste ho mít ideálně vymyšlený ještě předtím, než živnost nastartujete. A o co přesně jde?

Podnikatelský záměr, nebo také projekt či plán, byste si měli sestavit už při prvních myšlenkách na vlastní živnost. Je důležité si ujasnit, v čem chcete podnikat, jak budete živnost provozovat, v čem bude vaše konkurenční výhoda, jaké máte cíle a mnoho dalšího. S další správou společnosti vám pak můžeme pomoci!

Na začátku je nápad

Prvotní nápad k založení vlastního podnikání je nedílnou součástí podnikatelského záměru. Váš nápad by měl být originální a měl by mít nějaký přínos pro podnikatelský trh, aby se vaše podnikání podařilo nejen rozjet, ale především udržet. Podnikatelský plán vám pomůže zvážit všechny možná pro a proti a ověřit, že je váš nápad pro podnikání dostatečně vhodný.

Sepisování tohoto plánu při plánování podnikání také často pomůže odhalit úskalí, která start živnosti provázejí. Dokonce můžete při plánování zjistit, že je vaše podnikání neperspektivní a nemá slibnou budoucnost. I proto je důležité si plán sepsat a otestovat si různé možnosti, jak bude podnikání vypadat a připravit se i na nejrůznější situace, které mohou nastat.

Jak sepsat podnikatelský záměr

Jestliže si chcete splnit svůj sen o vlastním podnikání, měl by být váš podnikatelský plán detailně rozpracovaný a postavený na reálných možnostech. Měl by být také sestavený z dílčích kroků, které by neměly mít zádrhele, abyste je poté mohli postupně plnit a nenarážet na problémy už v samotném začátku.

Také získáte objektivní pohled, jenž vám pomůže stanovit si reálné a dosažitelné cíle. Navíc, kvalitně sestavený a dopodrobna rozpracovaný podnikatelský záměr vám pomůže v budoucnu získat nejen zákazníky, ale i investory.

  předchozí článek další článek  
Výhoda flexi kanceláří – krátkodobý pronájem bez dlouhodobých závazků

Výhoda flexi kanceláří – krátkodobý pronájem bez dlouhodobých závazků

19 / 11 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

Dnes jsou dlouhodobé kontrakty rizikovým artiklem. Nejistota z budoucnosti se projevuje ve zvýšené spolupráci firem s flexibilními kancelářemi. Jak to funguje?

celý článek
Co-working v době COVID pandemie

Co-working v době COVID pandemie

03 / 11 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

Na jaře spousta zaměstnanců trávila svou pracovní dobu doma. Nyní nastává renesance kanceláří v nové podobě. Ukážeme vám, jak získat kanceláře levně a na míru.

celý článek
Jak předejít karanténě pro celou vaši společnost?

Jak předejít karanténě pro celou vaši společnost?

23 / 10 / 2020 Novinka FLEXI OFFICE

Po rozvolnění v letním období čelí Česko silnější druhé vlně koronavirové epidemie. Kromě celostátně platných vládních opatření se šíření nákazy museli speciálně přizpůsobit i zaměstnavatelé.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace