Hledáme recepční/ asistentku pro projekt Flexi Office

27 / 02 / 2018 Novinka FLEXI OFFICE

Hledáme recepční/ asistentku pro projekt Flexi Office

Skončili jste právě školu a hledáte práci? Pojďte pracovat s námi. Společnost FLEXI OFFICE s.r.o. patří mezi nejvýznamnější poskytovatelé pronájmu zasedacích místností a servisovaných kanceláří na trhu s moderním a inovativním pohledem na podnikání. 

Rozšiřujeme náš tým a momentálně hledáme kandidáty na pozici: recepční/asistentka.

Různorodá pracovní náplň

Nejdůležitějším úkolem recepční/asistentky je zajištění bezproblémového provozu recepce a administrativní zajištění činnosti projektu:

  • komunikace s dodavateli
  • příprava podkladů k fakturaci
  • kopírování a skenovaní dokumentů
  • posílaní dokumentů poštou

V rámci organizační činnosti je potřebné zabezpečit:

  • přípravu zasedacích místností
  • catering
  • rezervace zasedacích místností
  • administrativní podporu

V neposledním řadě do její kompetencí patří i osobní komunikace s klienty, vyřizování požadavků a následně bezodkladné zabezpečení řešení. Recepční/asistentka odpovědá na telefonní hovory, vede evidenci návštěv a také se o hosty stará.

A co od vás požadujeme?

  • nutné je mít aspoň středoškolské vzdělání
  • výbornou znalost PC, zejména:
    • Word
    • Excel
    • PowerPoint
    • Internet
  • schopnost komunikace v angličtině
  • smysl pro pečlivost (hlavně co se týče zpracování zadání)
  • komunikativnost, zodpovědnost, flexibilita

Velice vítaný je proaktivní přístup při řešení situací a úkolů. Kandidátka by měla disponovat skvělými organizačními schopnosti.  

Na oplátku od nás dostanete

Můžete se těšit na mladý kolektiv se sídlem v centru Prahy. Nabízíme vám dlouhodobou spolupráci a zázemí stabilní společnosti. Pozice je vhodná pro absolventy a je do určité míry tvořivá, proto se vašim inovativním nápadům nebudeme bránit.


Více informací najdete zde: https://www.jobs.cz/rpd/1271481990/?rps=233

Pokud vás naše nabídka zaujala a máte pocit, že k nám patříte, přidejte se. Zašlete svůj životopis s aktuální fotografií na e-mailovou adresu recruitment@flexioffice.cz.

Těšíme se na vás

Tým FLEXI OFFICE

  předchozí článek další článek  
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

15 / 08 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.

celý článek
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

18 / 07 / 2023 Článek FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace