Hledáme recepční/ asistentku pro projekt Flexi Office
.jpg)
Skončili jste právě školu a hledáte práci? Pojďte pracovat s námi. Společnost FLEXI OFFICE s.r.o. patří mezi nejvýznamnější poskytovatelé pronájmu zasedacích místností a servisovaných kanceláří na trhu s moderním a inovativním pohledem na podnikání.
Rozšiřujeme náš tým a momentálně hledáme kandidáty na pozici: recepční/asistentka.
Různorodá pracovní náplň
Nejdůležitějším úkolem recepční/asistentky je zajištění bezproblémového provozu recepce a administrativní zajištění činnosti projektu:
- komunikace s dodavateli
- příprava podkladů k fakturaci
- kopírování a skenovaní dokumentů
- posílaní dokumentů poštou
V rámci organizační činnosti je potřebné zabezpečit:
- přípravu zasedacích místností
- catering
- rezervace zasedacích místností
- administrativní podporu
V neposledním řadě do její kompetencí patří i osobní komunikace s klienty, vyřizování požadavků a následně bezodkladné zabezpečení řešení. Recepční/asistentka odpovědá na telefonní hovory, vede evidenci návštěv a také se o hosty stará.
A co od vás požadujeme?
- nutné je mít aspoň středoškolské vzdělání
- výbornou znalost PC, zejména:
- Word
- Excel
- PowerPoint
- Internet
- schopnost komunikace v angličtině
- smysl pro pečlivost (hlavně co se týče zpracování zadání)
- komunikativnost, zodpovědnost, flexibilita
Velice vítaný je proaktivní přístup při řešení situací a úkolů. Kandidátka by měla disponovat skvělými organizačními schopnosti.
Na oplátku od nás dostanete
Můžete se těšit na mladý kolektiv se sídlem v centru Prahy. Nabízíme vám dlouhodobou spolupráci a zázemí stabilní společnosti. Pozice je vhodná pro absolventy a je do určité míry tvořivá, proto se vašim inovativním nápadům nebudeme bránit.
Více informací najdete zde: https://www.jobs.cz/rpd/1271481990/?rps=233
Pokud vás naše nabídka zaujala a máte pocit, že k nám patříte, přidejte se. Zašlete svůj životopis s aktuální fotografií na e-mailovou adresu recruitment@flexioffice.cz.
Těšíme se na vás
Tým FLEXI OFFICE

Víte, které faktory ovlivňují, jak se zaměstnanci cítí v kanceláři?
Doba, kdy firmy vnímají lidi jako stroje, je již za námi. Nyní se snaží zaměstnavatelé vytvářet pracovníkům taková místa, aby se do kanceláře těšili a cítili se příjemně. Jak toho dosáhnete i vy?
celý článek
Jaká jsou rizika investic do kryptoměn? Proč do bitcoinu neinvestovat?
Jaká jsou největší rizika investic do kryptoměn, konkrétně bitcoinu? Věděli jste, že kryptoměna se občas během hodin či dokonce desítek minut dokáže řádově propadnout o stovky až tisíce dolarů?
celý článek
Buďte produktivnější díky správné ergonomii ve vaší kanceláři
Připravili jsme pro vás základy ergonomických inovací, které zvýší vaši produktivitu. Co je to ergonomie? Jak by mělo vypadat správné držení těla? Jak můžeme šetřit oči při každodenní práci s počítačem?
celý článek