Hledáme recepční/ asistentku pro projekt Flexi Office
.jpg)
Skončili jste právě školu a hledáte práci? Pojďte pracovat s námi. Společnost FLEXI OFFICE s.r.o. patří mezi nejvýznamnější poskytovatelé pronájmu zasedacích místností a servisovaných kanceláří na trhu s moderním a inovativním pohledem na podnikání.
Rozšiřujeme náš tým a momentálně hledáme kandidáty na pozici: recepční/asistentka.
Různorodá pracovní náplň
Nejdůležitějším úkolem recepční/asistentky je zajištění bezproblémového provozu recepce a administrativní zajištění činnosti projektu:
- komunikace s dodavateli
- příprava podkladů k fakturaci
- kopírování a skenovaní dokumentů
- posílaní dokumentů poštou
V rámci organizační činnosti je potřebné zabezpečit:
- přípravu zasedacích místností
- catering
- rezervace zasedacích místností
- administrativní podporu
V neposledním řadě do její kompetencí patří i osobní komunikace s klienty, vyřizování požadavků a následně bezodkladné zabezpečení řešení. Recepční/asistentka odpovědá na telefonní hovory, vede evidenci návštěv a také se o hosty stará.
A co od vás požadujeme?
- nutné je mít aspoň středoškolské vzdělání
- výbornou znalost PC, zejména:
- Word
- Excel
- PowerPoint
- Internet
- schopnost komunikace v angličtině
- smysl pro pečlivost (hlavně co se týče zpracování zadání)
- komunikativnost, zodpovědnost, flexibilita
Velice vítaný je proaktivní přístup při řešení situací a úkolů. Kandidátka by měla disponovat skvělými organizačními schopnosti.
Na oplátku od nás dostanete
Můžete se těšit na mladý kolektiv se sídlem v centru Prahy. Nabízíme vám dlouhodobou spolupráci a zázemí stabilní společnosti. Pozice je vhodná pro absolventy a je do určité míry tvořivá, proto se vašim inovativním nápadům nebudeme bránit.
Více informací najdete zde: https://www.jobs.cz/rpd/1271481990/?rps=233
Pokud vás naše nabídka zaujala a máte pocit, že k nám patříte, přidejte se. Zašlete svůj životopis s aktuální fotografií na e-mailovou adresu recruitment@flexioffice.cz.
Těšíme se na vás
Tým FLEXI OFFICE

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže
Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.
celý článek-350x200.jpg)
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?
Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.
celý článek-350x200.jpg)
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří
Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.
celý článek