Hledáme recepční/asistentku

Jste absolventem? Hledáte práci? Pojďte pracovat s námi. Společnost FLEXI OFFICE s.r.o. patří mezi nejvýznamnější poskytovatele pronájmu zasedacích místností a servisovaných kanceláří na trhu, s moderním a inovativním pohledem na podnikání.
Momentálně rozšiřujeme tým a hledáme kandidáty na pozici: Recepční/asistentka business centra
Co bude vaší pracovní náplní?
Hlavní úlohou recepční/asistentky je zajištění bezproblémového provozu recepce. Dále je potřeba zabezpečovat organizační činnosti jako jsou:
- příprava zasedacích místností
- catering
- zajištění rezervací zasedacích místností
- administrativní podpora
Čeká vás osobní komunikace s klienty, vyřizování požadavků a následně bezodkladné zabezpečení řešení. Recepční/asistentka vyřizuje telefonní hovory, vede evidenci návštěv a stará se o ně.
V neposledním řadě do její kompetence patří administrativní zajištění činnosti projektu:
- komunikace s dodavateli
- příprava podkladů k fakturaci
- kopírování a skenovaní dokumentů
- posílaní dokumentů poštou
Jaké jsou naše požadavky na recepční/asistentku?
- minimálně středoškolské vzdělání
- velmi dobrá uživatelská znalost PC:
- Word
- Excel
- PowerPoint
- Internet
- komunikativní znalost angličtiny
- smysl pro pečlivost (hlavně co se týče zpracování zadání)
Jaké vlastnosti má mít recepční/asistentka?
- komunikativnost, schopnost domluvit se s klienty a dodavateli
- organizační schopnosti
- zodpovědnost
- samostatnost, flexibilita, proaktivita
Jaké výhody nabízíme?
Jsme mladý kolektiv sídlící v centru Prahy. Nabízíme pro vás zázemí stabilní společnosti a dlouhodobou spolupráci. Pozice recepční/asistentky je do určité míry tvořivá – novým nápadům se bránit zajisté nebudeme. Pozice je vhodná pro absolventy.
Více informací najdete zde: https://www.jobs.cz/rpd/1245065448/?rps=233
Pokud vás naše nabídka zaujala a myslíte si, že mezi nás patříte a jste ta pravá, zašlete nám svůj životopis s fotografií na e-mailovou adresu recruitment@flexioffice.cz.
Těšíme se na vás
Tým FLEXI OFFICE

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže
Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.
celý článek-350x200.jpg)
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?
Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.
celý článek