Hledáme recepční/asistentku

04 / 12 / 2017 Novinka FLEXI OFFICE

Hledáme recepční/asistentku

Jste absolventem? Hledáte práci? Pojďte pracovat s námi. Společnost FLEXI OFFICE s.r.o. patří mezi nejvýznamnější poskytovatele pronájmu zasedacích místností a servisovaných kanceláří na trhu, s moderním a inovativním pohledem na podnikání. 

Momentálně rozšiřujeme tým a hledáme kandidáty na pozici:  Recepční/asistentka business centra

Co bude vaší pracovní náplní?

Hlavní úlohou recepční/asistentky je zajištění bezproblémového provozu recepce. Dále je potřeba zabezpečovat organizační činnosti jako jsou:

  • příprava zasedacích místností
  • catering
  • zajištění rezervací zasedacích místností
  • administrativní podpora

Čeká vás osobní komunikace s klienty, vyřizování požadavků a následně bezodkladné zabezpečení řešení. Recepční/asistentka vyřizuje telefonní hovory, vede evidenci návštěv a stará se o ně.

V neposledním řadě do její kompetence patří administrativní zajištění činnosti projektu:

  • komunikace s dodavateli
  • příprava podkladů k fakturaci
  • kopírování a skenovaní dokumentů
  • posílaní dokumentů poštou

Jaké jsou naše požadavky na recepční/asistentku?

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • velmi dobrá uživatelská znalost PC:
    • Word
    • Excel
    • PowerPoint
    • Internet
  • komunikativní znalost angličtiny
  • smysl pro pečlivost (hlavně co se týče zpracování zadání)

Jaké vlastnosti má mít recepční/asistentka?

  • komunikativnost, schopnost domluvit se s klienty a dodavateli
  • organizační schopnosti
  • zodpovědnost
  • samostatnost, flexibilita, proaktivita

Jaké výhody nabízíme?

Jsme mladý kolektiv sídlící v centru Prahy. Nabízíme pro vás zázemí stabilní společnosti a dlouhodobou spolupráci. Pozice recepční/asistentky je do určité míry tvořivá – novým nápadům se bránit zajisté nebudeme. Pozice je vhodná pro absolventy.

Více informací najdete zde: https://www.jobs.cz/rpd/1245065448/?rps=233

Pokud vás naše nabídka zaujala a myslíte si, že mezi nás patříte a jste ta pravá, zašlete nám svůj životopis s fotografií na e-mailovou adresu recruitment@flexioffice.cz.

Těšíme se na vás

Tým FLEXI OFFICE

  předchozí článek další článek  
Hotdesk od Flexi Office

Hotdesk od Flexi Office

31 / 05 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Hot desking představuje model sdílení pracovního místa ve společnosti, které je užíváno více zaměstnanci. Podobnou službu nabízí i Flexi Office.

celý článek
Jaký má vliv hudba na pracovišti?

Jaký má vliv hudba na pracovišti?

27 / 04 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Věděli jste, že hudba na pracovišti dokáže pozitivně ovlivnit náš pracovní výkon? Který typ hudby je k tomu nejvhodnější? Více zjistíte v našem článku.

celý článek
Jak úspěšně zvládat stres na pracovišti?

Jak úspěšně zvládat stres na pracovišti?

27 / 03 / 2023 Článek FLEXI OFFICE

Až 60 % pracovníků na celém světě zažívá na svém pracovišti stres. Víte, jak je možné stres na pracovišti úspěšně zvládat? Zjistěte v našem článku.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace