Hledáme recepční/asistentku

04 / 12 / 2017 Novinka FLEXI OFFICE

Hledáme recepční/asistentku

Jste absolventem? Hledáte práci? Pojďte pracovat s námi. Společnost FLEXI OFFICE s.r.o. patří mezi nejvýznamnější poskytovatele pronájmu zasedacích místností a servisovaných kanceláří na trhu, s moderním a inovativním pohledem na podnikání. 

Momentálně rozšiřujeme tým a hledáme kandidáty na pozici:  Recepční/asistentka business centra

Co bude vaší pracovní náplní?

Hlavní úlohou recepční/asistentky je zajištění bezproblémového provozu recepce. Dále je potřeba zabezpečovat organizační činnosti jako jsou:

  • příprava zasedacích místností
  • catering
  • zajištění rezervací zasedacích místností
  • administrativní podpora

Čeká vás osobní komunikace s klienty, vyřizování požadavků a následně bezodkladné zabezpečení řešení. Recepční/asistentka vyřizuje telefonní hovory, vede evidenci návštěv a stará se o ně.

V neposledním řadě do její kompetence patří administrativní zajištění činnosti projektu:

  • komunikace s dodavateli
  • příprava podkladů k fakturaci
  • kopírování a skenovaní dokumentů
  • posílaní dokumentů poštou

Jaké jsou naše požadavky na recepční/asistentku?

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • velmi dobrá uživatelská znalost PC:
    • Word
    • Excel
    • PowerPoint
    • Internet
  • komunikativní znalost angličtiny
  • smysl pro pečlivost (hlavně co se týče zpracování zadání)

Jaké vlastnosti má mít recepční/asistentka?

  • komunikativnost, schopnost domluvit se s klienty a dodavateli
  • organizační schopnosti
  • zodpovědnost
  • samostatnost, flexibilita, proaktivita

Jaké výhody nabízíme?

Jsme mladý kolektiv sídlící v centru Prahy. Nabízíme pro vás zázemí stabilní společnosti a dlouhodobou spolupráci. Pozice recepční/asistentky je do určité míry tvořivá – novým nápadům se bránit zajisté nebudeme. Pozice je vhodná pro absolventy.

Více informací najdete zde: https://www.jobs.cz/rpd/1245065448/?rps=233

Pokud vás naše nabídka zaujala a myslíte si, že mezi nás patříte a jste ta pravá, zašlete nám svůj životopis s fotografií na e-mailovou adresu recruitment@flexioffice.cz.

Těšíme se na vás

Tým FLEXI OFFICE

  předchozí článek další článek  
Svěřenské fondy – nový fenomén v oblasti ochrany majetku

Svěřenské fondy – nový fenomén v oblasti ochrany majetku

05 / 11 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Slyšíte o nich v poslední době často, ale není vám jasné, co to svěřenský fond je, k čemu se používá, jaké má výhody a co všechno je potřeba k jeho založení?

celý článek
Proč upřednostnit pronájem kanceláře před home office?

Proč upřednostnit pronájem kanceláře před home office?

31 / 10 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Moderní technologie a rozmach online světa mění i pracovní aktivity a činnosti. Mnoho zaměstnanců může pracovat jen z počítače. Tím pádem mohou vykonávat pracovní činnost téměř odkudkoliv, kde je internet, takže často pracují i z domu. Jaké jsou výhody práce z kanceláře oproti pozitivům home office?

celý článek
Výhody a nevýhody sdílené ekonomiky

Výhody a nevýhody sdílené ekonomiky

19 / 09 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Sdílená ekonomika představuje přirozenou evoluci zapříčiněnou digitální dobou a rychlým pokrokem technologií.Jde o systém sdílení, který vymysleli lidé a těm i slouží. V jisté formě fungovala vždy, avšakinternet a možnost sdílet komodity pomocí digitálních platforem, jí dal křídla.

celý článek

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 234 723 500
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace