Hledáme recepční/asistentku

04 / 12 / 2017 Novinka FLEXI OFFICE

Hledáme recepční/asistentku

Jste absolventem? Hledáte práci? Pojďte pracovat s námi. Společnost FLEXI OFFICE s.r.o. patří mezi nejvýznamnější poskytovatele pronájmu zasedacích místností a servisovaných kanceláří na trhu, s moderním a inovativním pohledem na podnikání. 

Momentálně rozšiřujeme tým a hledáme kandidáty na pozici:  Recepční/asistentka business centra

Co bude vaší pracovní náplní?

Hlavní úlohou recepční/asistentky je zajištění bezproblémového provozu recepce. Dále je potřeba zabezpečovat organizační činnosti jako jsou:

  • příprava zasedacích místností
  • catering
  • zajištění rezervací zasedacích místností
  • administrativní podpora

Čeká vás osobní komunikace s klienty, vyřizování požadavků a následně bezodkladné zabezpečení řešení. Recepční/asistentka vyřizuje telefonní hovory, vede evidenci návštěv a stará se o ně.

V neposledním řadě do její kompetence patří administrativní zajištění činnosti projektu:

  • komunikace s dodavateli
  • příprava podkladů k fakturaci
  • kopírování a skenovaní dokumentů
  • posílaní dokumentů poštou

Jaké jsou naše požadavky na recepční/asistentku?

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • velmi dobrá uživatelská znalost PC:
    • Word
    • Excel
    • PowerPoint
    • Internet
  • komunikativní znalost angličtiny
  • smysl pro pečlivost (hlavně co se týče zpracování zadání)

Jaké vlastnosti má mít recepční/asistentka?

  • komunikativnost, schopnost domluvit se s klienty a dodavateli
  • organizační schopnosti
  • zodpovědnost
  • samostatnost, flexibilita, proaktivita

Jaké výhody nabízíme?

Jsme mladý kolektiv sídlící v centru Prahy. Nabízíme pro vás zázemí stabilní společnosti a dlouhodobou spolupráci. Pozice recepční/asistentky je do určité míry tvořivá – novým nápadům se bránit zajisté nebudeme. Pozice je vhodná pro absolventy.

Více informací najdete zde: https://www.jobs.cz/rpd/1245065448/?rps=233

Pokud vás naše nabídka zaujala a myslíte si, že mezi nás patříte a jste ta pravá, zašlete nám svůj životopis s fotografií na e-mailovou adresu recruitment@flexioffice.cz.

Těšíme se na vás

Tým FLEXI OFFICE

  předchozí článek další článek  
Pro koho se hodí krátkodobý pronájem kanceláře?

Pro koho se hodí krátkodobý pronájem kanceláře?

01 / 12 / 2022 Novinka FLEXI OFFICE

Krátkodobý pronájem kanceláře je vhodný pro firmy či jednotlivce, kteří hledají kancelář pro sebe nebo svůj tým na několik hodin, dní nebo měsíců.

celý článek
Vánoční provozní doba recepcí v Praze

Vánoční provozní doba recepcí v Praze

29 / 11 / 2022 Novinka FLEXI OFFICE

Během vánočních svátku bude upravena pracovní doba recepcí

celý článek
S kanceláří od Flexi Office vám nic neunikne

S kanceláří od Flexi Office vám nic neunikne

21 / 11 / 2022 Novinka FLEXI OFFICE

Každý klient je během své nepřítomnosti informován o došlé poště, návštěvách apod. Díky našim službám recepce mu nic neunikne a je v obraze i mimo kancelář.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace