Hledáme recepční/asistentku

04 / 12 / 2017 Novinka FLEXI OFFICE

Hledáme recepční/asistentku

Jste absolventem? Hledáte práci? Pojďte pracovat s námi. Společnost FLEXI OFFICE s.r.o. patří mezi nejvýznamnější poskytovatele pronájmu zasedacích místností a servisovaných kanceláří na trhu, s moderním a inovativním pohledem na podnikání. 

Momentálně rozšiřujeme tým a hledáme kandidáty na pozici:  Recepční/asistentka business centra

Co bude vaší pracovní náplní?

Hlavní úlohou recepční/asistentky je zajištění bezproblémového provozu recepce. Dále je potřeba zabezpečovat organizační činnosti jako jsou:

  • příprava zasedacích místností
  • catering
  • zajištění rezervací zasedacích místností
  • administrativní podpora

Čeká vás osobní komunikace s klienty, vyřizování požadavků a následně bezodkladné zabezpečení řešení. Recepční/asistentka vyřizuje telefonní hovory, vede evidenci návštěv a stará se o ně.

V neposledním řadě do její kompetence patří administrativní zajištění činnosti projektu:

  • komunikace s dodavateli
  • příprava podkladů k fakturaci
  • kopírování a skenovaní dokumentů
  • posílaní dokumentů poštou

Jaké jsou naše požadavky na recepční/asistentku?

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • velmi dobrá uživatelská znalost PC:
    • Word
    • Excel
    • PowerPoint
    • Internet
  • komunikativní znalost angličtiny
  • smysl pro pečlivost (hlavně co se týče zpracování zadání)

Jaké vlastnosti má mít recepční/asistentka?

  • komunikativnost, schopnost domluvit se s klienty a dodavateli
  • organizační schopnosti
  • zodpovědnost
  • samostatnost, flexibilita, proaktivita

Jaké výhody nabízíme?

Jsme mladý kolektiv sídlící v centru Prahy. Nabízíme pro vás zázemí stabilní společnosti a dlouhodobou spolupráci. Pozice recepční/asistentky je do určité míry tvořivá – novým nápadům se bránit zajisté nebudeme. Pozice je vhodná pro absolventy.

Více informací najdete zde: https://www.jobs.cz/rpd/1245065448/?rps=233

Pokud vás naše nabídka zaujala a myslíte si, že mezi nás patříte a jste ta pravá, zašlete nám svůj životopis s fotografií na e-mailovou adresu recruitment@flexioffice.cz.

Těšíme se na vás

Tým FLEXI OFFICE

  předchozí článek další článek  
Vánoční provozní doba recepcí v Praze

Vánoční provozní doba recepcí v Praze

05 / 12 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Vánoční provozní doba recepcí v Praze

celý článek
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

15 / 08 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace