HLEDÁME NOVOU KOLEGYNI/ NOVÉHO KOLEGU!!!!

Máte doma absolventa? Dokončili jste školu a hledáte potřebnou praxi? Chcete prostě změnu?
Přidejte se k nám!!! Do svého týmu hledáme novou kolegyni na pozici ASISTENT/KA - RECEPČNÍ.
Společnost FLEXI OFFICE s.r.o., razí moderní a inovativní přístup k podnikání, díky čemuž patří mezi špičku nejvýznamnějších poskytovatelů pronájmu servisovaných kanceláří na trhu. Vysoce reprezentativní kanceláře s veškerým administrativním a technickým zázemím, vybavené konferenční místnosti prezentační technikou a možnost pronájmu již od 1 hodiny! A k tomu excelentní servis našeho týmu – jazykově zdatná recepce, vyškolené asistentky, provozní manažer business centra, obchodní manažeři připravení ihned splnit vaše potřeby.
Provozujeme business centra v České republice a na Slovensku, která jsou uzpůsobená pro klienty, kteří nechtějí trávit svůj čas hledáním a zařizováním kanceláří, řešit neustálé technické problémy s infrastrukturou apod.
Všem naším zaměstnancům nabízíme:
- Zázemí stabilní renomované finanční skupiny
- Dlouhodobou spolupráci, smlouva na HPP (ale i na dohodu)
- Práci v mladém, kreativním kolektivu v samotném centru Prahy
- Pozici s určitou mírou vlastní odpovědnosti a tvořivosti
- Možnost osobního růstu a příležitost učit se na zajímavých projektech
Pracovní náplň pozice ASISTENTKA/ RECEPČNÍ pro naše business centrum na Praze 1 skýtá:
- Samostatné zajištění bezproblémového provozu recepce a celého Business centra
- Osobní komunikace s klienty
- Vyřizování požadavků klienta a bezodkladné zabezpečení řešení
- Organizační činnosti (příprava zasedacích místností, cateringu, zajištění rezervace, administrativní a technická podpora)
- Vyřizovaní telefonních hovorů, obstarání návštěv klientů, vedení evidence
- Zajištění administrativní činnosti projektu, (např. komunikace s dodavateli, podklady k fakturaci)
- Vyřizování asistentských služeb – osobní podání na poště, kopírování/skenování dokumentů, vedení zápisů z porad, atd.
A nakonec, co očekáváme od Vás?
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Velmi dobrou uživatelskou znalost PC (Word, Excel, Ppt, apod.)
- Znalost AJ na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
- Komunikativnost - schopnost domluvit se s lidmi z různých profesí, klienty i dodavateli
- Velmi dobré organizační schopnosti
- Samostatnost, flexibilita, zodpovědnost
- Příjemné/vstřícné a profesionální vystupování, vzhled
- Proaktivní a flexibilní přístup k řešení situací a k úkolům
- Smysl pro pečlivé zpracování zadání, schopnost přijmout odpovědnost za výsledek své práce
- Praxe je pro Vás výhodou, ale nikoliv podmínkou
Pozice je vhodná pro absolventy i pro studenty na DPP.
Pokud Vás naše nabídka zaujala a věříte, že právě Vy jste Ta pravá pro náš tým, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis (včetně fotografie) na naši e-mailovou adresu recruitment@flexioffice.cz
Těšíme se na Vás!
Tým FLEXI OFFICE
-350x200.jpg)
Hotdesk od Flexi Office
Hot desking představuje model sdílení pracovního místa ve společnosti, které je užíváno více zaměstnanci. Podobnou službu nabízí i Flexi Office.
celý článek
Jaký má vliv hudba na pracovišti?
Věděli jste, že hudba na pracovišti dokáže pozitivně ovlivnit náš pracovní výkon? Který typ hudby je k tomu nejvhodnější? Více zjistíte v našem článku.
celý článek
Jak úspěšně zvládat stres na pracovišti?
Až 60 % pracovníků na celém světě zažívá na svém pracovišti stres. Víte, jak je možné stres na pracovišti úspěšně zvládat? Zjistěte v našem článku.
celý článek