Flexi Office - komplexní služby pod jednou střechou

21 / 05 / 2021 Novinka FLEXI OFFICE

Flexi Office - komplexní služby pod jednou střechou

Společnost Flexi Office dlouhodobě spolupracuje s firmou Office House, díky níž jsme schopni naším klientům poskytnout variabilnější možnosti pronájmu kanceláře či sídla firmy.

Flexi Office a Office House po celé České republice i na Slovensku nabízí:

  • pronájem kanceláří – kancelářské zázemí na profesionální úrovni, bez dlouhodobých závazků, již od 1 hodiny. Kanceláře jsou kompletně vybavené, připravené k okamžitému využití. Součástí pronájmu je administrativní podpora a technické zázemí.
  • pronájem zasedacích místností – luxusní prostory pro účely individuálních setkání i velkokapacitní zasedací místnosti s možností realizace větších akcí. Součástí je kompletní technické vybavení, administrativní servis, obsluha, občerstvení, variabilní uspořádání stolů a připojení na internet.
  • sídlo firmy – poskytneme sídlo firmy, ať jde o již existující či nově zakládanou firmu či pro OSVČ.
  • zakládání a prodej ready-made firem – pomůžeme vám s celým procesem založení, připravíme smluvní dokumentaci, zajistíme notáře, živnosti i zápis do obchodního rejstříku a další služby spojené se založením společností všech právních forem. Nebo si kupte připravenou ready-made společnost a začněte podnikat ještě dnes.

Správa společnosti:

  • správa datové schránky – na základě zplnomocnění získáme přístup do vaší datové schránky. Od tohoto okamžiku se budeme starat o došlou poštu a předem určeným způsobem vás budeme informovat o nově příchozích zprávách.
  • vyřízení živnostenského oprávnění – zajistíme ohlášení nejen živností volných, ale i vyřízení živností řemeslných, vázaných a koncesovaných.
  • registrace k vybraným daním – pomůžeme vám k registraci daní dle vašich požadavků.
  • notářské služby – zajistíme komplexní notářské služby zejména v oblasti občanského a obchodního práva.
  • organizace valných hromad či změny ve společnosti – nabízíme veškerý servis spojený s uspořádáním nejen řádné, ale i mimořádné valné hromady a také změn ve vaší společnosti.

Samozřejmostí jsou administrativní služby:

  • osobní asistentka – asistentka komunikuje s úřady, organizuje schůzky a vaše denní aktivity. Získáte perfektní podporu k vaší práci. Platíte pouze za čas, kdy se asistentka věnovala vašim úkolům.
  • poštovní služby – pokud si klient rozhodne umístit sídlo společnosti do kteréhokoli business centra Office House, má jistotu, že se nebude jednat o žádnou fiktivní kancelář bez administrativní podpory.
  • telefonní a faxové služby – naše spolehlivá a jazykově vybavená asistentka přijímá příchozí telefonické hovory jménem vaší společnosti, přebírá vzkazy a předává je vaší firmě.
  • změny v obchodním rejstříku – náš vyškolený personál se vám postará o změnu v obchodním rejstříku, živnostenském rejstříku a celkovou korporátní správu vaší společnosti na základě plné moci.
  • virtuální kancelář – na vybrané adrese zajistíme komplexní správu vaší společnosti, navíc máte k dispozici osobní asistentku, pronájem zasedacích místností nebo flexibilní kancelář
    s administrativním a technickým vybavením. Koncept virtuální kanceláře je rychlou variantou, jak rozšířit podnikání.

Korporátní služby:

  • účetní a daňové služby – poskytujeme služby související s českou daňovou problematikou.
  • bezpečnostní schránky – ve spolupráci s naším významným partnerem 24SAFE nabízíme pronájem bezpečnostních schránek, a to jak fyzickým, tak i právnickým osobám.
  • víza a pracovní povolení – vyřizování víz, pobytů a pracovních povolení patří k nejžádanějším službám souvisejícím se zakládáním obchodních společností cizinci v České republice.
  • likvidace a odkup společnosti – profesionální služby spojené s prodejem nebo likvidací vaší společnosti.

Z široké škály nabídky našich služeb pro podporu podnikání si jistě vyberete vhodnou variantu pro vás a vaši firmu. Vybírejte jak ze služeb Flexi Office, tak z nabídky společnosti Office House.

Chcete se dozvědět více?

Neváhejte nás kontaktovat

  předchozí článek další článek  
Hotdesk od Flexi Office

Hotdesk od Flexi Office

31 / 05 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Hot desking představuje model sdílení pracovního místa ve společnosti, které je užíváno více zaměstnanci. Podobnou službu nabízí i Flexi Office.

celý článek
Jaký má vliv hudba na pracovišti?

Jaký má vliv hudba na pracovišti?

27 / 04 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Věděli jste, že hudba na pracovišti dokáže pozitivně ovlivnit náš pracovní výkon? Který typ hudby je k tomu nejvhodnější? Více zjistíte v našem článku.

celý článek
Jak úspěšně zvládat stres na pracovišti?

Jak úspěšně zvládat stres na pracovišti?

27 / 03 / 2023 Článek FLEXI OFFICE

Až 60 % pracovníků na celém světě zažívá na svém pracovišti stres. Víte, jak je možné stres na pracovišti úspěšně zvládat? Zjistěte v našem článku.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace