Flexi Office - komplexní služby pod jednou střechou

21 / 05 / 2021 Novinka FLEXI OFFICE

Flexi Office - komplexní služby pod jednou střechou

Společnost Flexi Office dlouhodobě spolupracuje s firmou Office House, díky níž jsme schopni naším klientům poskytnout variabilnější možnosti pronájmu kanceláře či sídla firmy.

Flexi Office a Office House po celé České republice i na Slovensku nabízí:

  • pronájem kanceláří – kancelářské zázemí na profesionální úrovni, bez dlouhodobých závazků, již od 1 hodiny. Kanceláře jsou kompletně vybavené, připravené k okamžitému využití. Součástí pronájmu je administrativní podpora a technické zázemí.
  • pronájem zasedacích místností – luxusní prostory pro účely individuálních setkání i velkokapacitní zasedací místnosti s možností realizace větších akcí. Součástí je kompletní technické vybavení, administrativní servis, obsluha, občerstvení, variabilní uspořádání stolů a připojení na internet.
  • sídlo firmy – poskytneme sídlo firmy, ať jde o již existující či nově zakládanou firmu či pro OSVČ.
  • zakládání a prodej ready-made firem – pomůžeme vám s celým procesem založení, připravíme smluvní dokumentaci, zajistíme notáře, živnosti i zápis do obchodního rejstříku a další služby spojené se založením společností všech právních forem. Nebo si kupte připravenou ready-made společnost a začněte podnikat ještě dnes.

Správa společnosti:

  • správa datové schránky – na základě zplnomocnění získáme přístup do vaší datové schránky. Od tohoto okamžiku se budeme starat o došlou poštu a předem určeným způsobem vás budeme informovat o nově příchozích zprávách.
  • vyřízení živnostenského oprávnění – zajistíme ohlášení nejen živností volných, ale i vyřízení živností řemeslných, vázaných a koncesovaných.
  • registrace k vybraným daním – pomůžeme vám k registraci daní dle vašich požadavků.
  • notářské služby – zajistíme komplexní notářské služby zejména v oblasti občanského a obchodního práva.
  • organizace valných hromad či změny ve společnosti – nabízíme veškerý servis spojený s uspořádáním nejen řádné, ale i mimořádné valné hromady a také změn ve vaší společnosti.

Samozřejmostí jsou administrativní služby:

  • osobní asistentka – asistentka komunikuje s úřady, organizuje schůzky a vaše denní aktivity. Získáte perfektní podporu k vaší práci. Platíte pouze za čas, kdy se asistentka věnovala vašim úkolům.
  • poštovní služby – pokud si klient rozhodne umístit sídlo společnosti do kteréhokoli business centra Office House, má jistotu, že se nebude jednat o žádnou fiktivní kancelář bez administrativní podpory.
  • telefonní a faxové služby – naše spolehlivá a jazykově vybavená asistentka přijímá příchozí telefonické hovory jménem vaší společnosti, přebírá vzkazy a předává je vaší firmě.
  • změny v obchodním rejstříku – náš vyškolený personál se vám postará o změnu v obchodním rejstříku, živnostenském rejstříku a celkovou korporátní správu vaší společnosti na základě plné moci.
  • virtuální kancelář – na vybrané adrese zajistíme komplexní správu vaší společnosti, navíc máte k dispozici osobní asistentku, pronájem zasedacích místností nebo flexibilní kancelář
    s administrativním a technickým vybavením. Koncept virtuální kanceláře je rychlou variantou, jak rozšířit podnikání.

Korporátní služby:

  • účetní a daňové služby – poskytujeme služby související s českou daňovou problematikou.
  • bezpečnostní schránky – ve spolupráci s naším významným partnerem 24SAFE nabízíme pronájem bezpečnostních schránek, a to jak fyzickým, tak i právnickým osobám.
  • víza a pracovní povolení – vyřizování víz, pobytů a pracovních povolení patří k nejžádanějším službám souvisejícím se zakládáním obchodních společností cizinci v České republice.
  • likvidace a odkup společnosti – profesionální služby spojené s prodejem nebo likvidací vaší společnosti.

Z široké škály nabídky našich služeb pro podporu podnikání si jistě vyberete vhodnou variantu pro vás a vaši firmu. Vybírejte jak ze služeb Flexi Office, tak z nabídky společnosti Office House.

Chcete se dozvědět více?

Neváhejte nás kontaktovat

  předchozí článek další článek  
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

15 / 08 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.

celý článek
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

18 / 07 / 2023 Článek FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace