FLEXI OFFICE HLEDÁ DO SVÉHO TÝMU NOVOU KOLEGYNI/KOLEGU

10 / 05 / 2017 Novinka FLEXI OFFICE

FLEXI OFFICE HLEDÁ DO SVÉHO TÝMU NOVOU KOLEGYNI/KOLEGU

Společnost FLEXI OFFICE s.r.o., razí moderní a inovativní přístup k podnikání, díky čemuž patří mezi špičku nejvýznamnějších poskytovatelů pronájmu servisovaných kanceláří na trhu. Vysoce reprezentativní kanceláře s veškerým administrativním a technickým zázemím, vybavené konferenční místnosti prezentační technikou a možnost pronájmu již od 1 hodiny! A k tomu excelentní servis našeho týmu – jazykově zdatná recepce, vyškolené asistentky, provozní manažer business centra, obchodní manažeři připravení ihned splnit vaše potřeby.

Provozujeme business centra v České republice a na Slovensku, která jsou uzpůsobená pro klienty, kteří nechtějí trávit svůj čas hledáním a zařizováním kanceláří, řešit neustálé technické problémy s infrastrukturou apod.

Nyní do svého týmu hledáme novou kolegyni na pozici ASISTENT/KA  - RECEPČNÍ

PRACOVNÍ NÁPLŇ

  • Samostatné zajištění bezproblémového provozu recepce a celého Business Centra
  • Osobní komunikace s klienty
  • Vyřizování požadavků klienta a bezodkladné zabezpečení řešení
  • Organizační činnosti (příprava zasedacích místností, cateringu, zajištění rezervace, administrativní a technická podpora)
  • Vyřizovaní telefonních hovorů, obstarání návštěv klientů, vedení evidence
  • Zajištění administrativní činnosti projektu, (např. komunikace s dodavateli, podklady k fakturaci)
  • Vyřizování asistentských služeb – osobní podání na poště, kopírování/skenování dokumentů, vedení zápisů z porad, atd.

POŽADUJEME

  • Min. SŠ vzdělání
  • Velmi dobrá uživatelská znalost PC (Word, Excel, Ppt, apod.)
  • Znalost AJ na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
  • Komunikativnost - schopnost domluvit se s lidmi z různých profesí, klienty i dodavateli
  • Velmi dobré organizační schopnosti
  • Samostatnost, flexibilita, zodpovědnost
  • Příjemné/vstřícné a profesionální vystupování, vzhled
  • Proaktivní a flexibilní přístup k řešení situací a k úkolům
  • Smysl pro pečlivé zpracování zadání, schopnost přijmout odpovědnost za výsledek své práce
  • Praxe výhodou, nikoliv podmínkou
  • Vhodné i pro absolventy

 

NABÍZÍME:

  • Zázemí stabilní renomované finanční skupiny
  • Dlouhodobou spolupráci, smlouva na HPP (ale i na dohodu)
  • Práci v mladém, kreativním kolektivu v samotném centru Prahy
  • Pozici s určitou mírou vlastní odpovědnosti a tvořivosti
  • Možnost osobního růstu a příležitost učit se na zajímavých projektech
  • Nástup možný ihned (či dohodou)

 

Recepce FLEXI OFFICE (pracoviště asistentky)

Pokud Vás naše nabídka zaujala a věříte, že právě Vy jste Ta pravá pro náš tým, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis (včetně fotografie) na naši e-mailovou adresu recruitment@flexioffice.cz

 

Těšíme se na Vás!

Team FLEXI OFFICE

  předchozí článek další článek  
PF 2024

PF 2024

22 / 12 / 2023 Článek FLEXI OFFICE

Děkujeme Vám za důvěru a přízeň v roce 2023 a do nového roku 2024 přejeme hodně osobních i pracovních úspěchů.

celý článek
Vánoční provozní doba recepcí v Praze

Vánoční provozní doba recepcí v Praze

05 / 12 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Vánoční provozní doba recepcí v Praze

celý článek
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace