FLEXI OFFICE HLEDÁ DO SVÉHO TÝMU NOVOU KOLEGYNI/KOLEGU

Společnost FLEXI OFFICE s.r.o., razí moderní a inovativní přístup k podnikání, díky čemuž patří mezi špičku nejvýznamnějších poskytovatelů pronájmu servisovaných kanceláří na trhu. Vysoce reprezentativní kanceláře s veškerým administrativním a technickým zázemím, vybavené konferenční místnosti prezentační technikou a možnost pronájmu již od 1 hodiny! A k tomu excelentní servis našeho týmu – jazykově zdatná recepce, vyškolené asistentky, provozní manažer business centra, obchodní manažeři připravení ihned splnit vaše potřeby.
Provozujeme business centra v České republice a na Slovensku, která jsou uzpůsobená pro klienty, kteří nechtějí trávit svůj čas hledáním a zařizováním kanceláří, řešit neustálé technické problémy s infrastrukturou apod.
Nyní do svého týmu hledáme novou kolegyni na pozici ASISTENT/KA - RECEPČNÍ
PRACOVNÍ NÁPLŇ
- Samostatné zajištění bezproblémového provozu recepce a celého Business Centra
- Osobní komunikace s klienty
- Vyřizování požadavků klienta a bezodkladné zabezpečení řešení
- Organizační činnosti (příprava zasedacích místností, cateringu, zajištění rezervace, administrativní a technická podpora)
- Vyřizovaní telefonních hovorů, obstarání návštěv klientů, vedení evidence
- Zajištění administrativní činnosti projektu, (např. komunikace s dodavateli, podklady k fakturaci)
- Vyřizování asistentských služeb – osobní podání na poště, kopírování/skenování dokumentů, vedení zápisů z porad, atd.
POŽADUJEME
- Min. SŠ vzdělání
- Velmi dobrá uživatelská znalost PC (Word, Excel, Ppt, apod.)
- Znalost AJ na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
- Komunikativnost - schopnost domluvit se s lidmi z různých profesí, klienty i dodavateli
- Velmi dobré organizační schopnosti
- Samostatnost, flexibilita, zodpovědnost
- Příjemné/vstřícné a profesionální vystupování, vzhled
- Proaktivní a flexibilní přístup k řešení situací a k úkolům
- Smysl pro pečlivé zpracování zadání, schopnost přijmout odpovědnost za výsledek své práce
- Praxe výhodou, nikoliv podmínkou
- Vhodné i pro absolventy
NABÍZÍME:
- Zázemí stabilní renomované finanční skupiny
- Dlouhodobou spolupráci, smlouva na HPP (ale i na dohodu)
- Práci v mladém, kreativním kolektivu v samotném centru Prahy
- Pozici s určitou mírou vlastní odpovědnosti a tvořivosti
- Možnost osobního růstu a příležitost učit se na zajímavých projektech
- Nástup možný ihned (či dohodou)
Recepce FLEXI OFFICE (pracoviště asistentky)
Pokud Vás naše nabídka zaujala a věříte, že právě Vy jste Ta pravá pro náš tým, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis (včetně fotografie) na naši e-mailovou adresu recruitment@flexioffice.cz
Těšíme se na Vás!
Team FLEXI OFFICE

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže
Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.
celý článek-350x200.jpg)
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?
Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.
celý článek