FLEXI OFFICE HLEDÁ DO SVÉHO TÝMU NOVOU KOLEGYNI/KOLEGU

Společnost FLEXI OFFICE s.r.o., razí moderní a inovativní přístup k podnikání, díky čemuž patří mezi špičku nejvýznamnějších poskytovatelů pronájmu servisovaných kanceláří na trhu. Vysoce reprezentativní kanceláře s veškerým administrativním a technickým zázemím, vybavené konferenční místnosti prezentační technikou a možnost pronájmu již od 1 hodiny! A k tomu excelentní servis našeho týmu – jazykově zdatná recepce, vyškolené asistentky, provozní manažer business centra, obchodní manažeři připravení ihned splnit vaše potřeby.
Provozujeme business centra v České republice a na Slovensku, která jsou uzpůsobená pro klienty, kteří nechtějí trávit svůj čas hledáním a zařizováním kanceláří, řešit neustálé technické problémy s infrastrukturou apod.
Nyní do svého týmu hledáme novou kolegyni na pozici ASISTENT/KA - RECEPČNÍ
PRACOVNÍ NÁPLŇ
- Samostatné zajištění bezproblémového provozu recepce a celého Business Centra
- Osobní komunikace s klienty
- Vyřizování požadavků klienta a bezodkladné zabezpečení řešení
- Organizační činnosti (příprava zasedacích místností, cateringu, zajištění rezervace, administrativní a technická podpora)
- Vyřizovaní telefonních hovorů, obstarání návštěv klientů, vedení evidence
- Zajištění administrativní činnosti projektu, (např. komunikace s dodavateli, podklady k fakturaci)
- Vyřizování asistentských služeb – osobní podání na poště, kopírování/skenování dokumentů, vedení zápisů z porad, atd.
POŽADUJEME
- Min. SŠ vzdělání
- Velmi dobrá uživatelská znalost PC (Word, Excel, Ppt, apod.)
- Znalost AJ na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
- Komunikativnost - schopnost domluvit se s lidmi z různých profesí, klienty i dodavateli
- Velmi dobré organizační schopnosti
- Samostatnost, flexibilita, zodpovědnost
- Příjemné/vstřícné a profesionální vystupování, vzhled
- Proaktivní a flexibilní přístup k řešení situací a k úkolům
- Smysl pro pečlivé zpracování zadání, schopnost přijmout odpovědnost za výsledek své práce
- Praxe výhodou, nikoliv podmínkou
- Vhodné i pro absolventy
NABÍZÍME:
- Zázemí stabilní renomované finanční skupiny
- Dlouhodobou spolupráci, smlouva na HPP (ale i na dohodu)
- Práci v mladém, kreativním kolektivu v samotném centru Prahy
- Pozici s určitou mírou vlastní odpovědnosti a tvořivosti
- Možnost osobního růstu a příležitost učit se na zajímavých projektech
- Nástup možný ihned (či dohodou)
Recepce FLEXI OFFICE (pracoviště asistentky)
Pokud Vás naše nabídka zaujala a věříte, že právě Vy jste Ta pravá pro náš tým, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis (včetně fotografie) na naši e-mailovou adresu recruitment@flexioffice.cz
Těšíme se na Vás!
Team FLEXI OFFICE

K pronájmu kanceláře na Praze 1 ZDARMA založení s.r.o. a sídlo
Začínáte podnikat, nebo zvažujete založení další společnosti? Potřebujete kompletní zázemí? Pak je tato nabídka právě pro Vás.
celý článek-350x200.jpg)
Výhody pronájmu hodinové a Flexi kanceláře
Pracujete z domu nebo jste začínající podnikatel? Blíží se termín vašeho důležitého obchodního nebo partnerského jednání? Udělejte na svého klienta dobrý dojem a pronajměte si plnohodnotně vybavenou kancelář bez zbytečných nákladů a vázaností smlouvami.
celý článek
Seriál: Jak začít podnikat? 10 kroků k úspěšnému podnikání – 6. krok: Financování byznysu
Nahromadění finančních prostředků je rozhodujícím prvkem toho, zda váš podnik nakonec uspěje nebo selže. Kladete si otázku, zda je lepší financování majetkem či dluhem? Možností máte hned několik, vybrali jsme pro vás ty nejefektivně
celý článek