FLEXI OFFICE hledá do svého týmu ASISTENTA/KU - RECEPČNÍ

20 / 11 / 2016 Novinka Lease Manager

FLEXI OFFICE hledá do svého týmu ASISTENTA/KU - RECEPČNÍ

sp1521187

PRACOVNÍ NÁPLŇ:

* Samostatné zajištění bezproblémového provozu recepce a celého Business Centra

* Osobní komunikace s klienty

* Vyřizování požadavků klienta a bezodkladné zabezpečení řešení

* Organizační činnosti (příprava zasedacích místností, cateringu, zajištění rezervace, administrativní a technická podpora)

* Vyřizovaní telefonních hovorů, obstarání návštěv klientů, vedení evidence

* Zajištění administrativní činnosti projektu, (např. komunikace s dodavateli, podklady k fakturaci)

* Vyřizování asistentských služeb – osobní podání na poště, kopírování/skenování dokumentů, vedení zápisů z porad, atd.




POŽADUJEME:

* Min. SŠ vzdělání

* Velmi dobrá uživatelská znalost PC (Word, Excel, Internet, Ppt apod.)

* Znalost AJ na komunikativní úrovni (slovem i písmem)

* Schopnost domluvit se s lidmi z různých profesí, klienty i dodavateli - komunikativnost

* Velmi dobré organizační schopnosti

* Samostatnost, flexibilita, zodpovědnost

* Příjemné/vstřícné a profesionální vystupování, vzhled

* Proaktivní a flexibilní přístup k řešení situací a k úkolům

* Smysl pro pečlivé zpracování zadání, schopnost přijmout odpovědnost za výsledek své práce

* Praxe výhodou, nikoliv podmínkou

* Vhodné i pro absolventy

NABÍZÍME:

* Zázemí stabilní renomované finanční skupiny

* Dlouhodobou spolupráci, smlouva na HPP i na DPP

* Práci v mladém, kreativním kolektivu v samotném centru Prahy

* Pozici s určitou mírou vlastní odpovědnosti a tvořivosti

* Možnost osobního růstu a příležitost učit se na zajímavých projektech

* Nástup ihned

BD recepce FO (6)

Recepce FLEXI OFFICE

Pokud Vás naše nabídka zaujala a věříte, že právě Vy jste Ta pravá pro náš tým, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis (včetně fotografie) na naši e-mailovou adresu recruitment@flexioffice.cz

Těšíme se na Vás!

Team FLEXI OFFICE Uložit Uložit Uložit

  předchozí článek další článek  
Výhoda flexi kanceláří – krátkodobý pronájem bez dlouhodobých závazků

Výhoda flexi kanceláří – krátkodobý pronájem bez dlouhodobých závazků

19 / 11 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

Dnes jsou dlouhodobé kontrakty rizikovým artiklem. Nejistota z budoucnosti se projevuje ve zvýšené spolupráci firem s flexibilními kancelářemi. Jak to funguje?

celý článek
Co-working v době COVID pandemie

Co-working v době COVID pandemie

03 / 11 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

Na jaře spousta zaměstnanců trávila svou pracovní dobu doma. Nyní nastává renesance kanceláří v nové podobě. Ukážeme vám, jak získat kanceláře levně a na míru.

celý článek
Jak předejít karanténě pro celou vaši společnost?

Jak předejít karanténě pro celou vaši společnost?

23 / 10 / 2020 Novinka FLEXI OFFICE

Po rozvolnění v letním období čelí Česko silnější druhé vlně koronavirové epidemie. Kromě celostátně platných vládních opatření se šíření nákazy museli speciálně přizpůsobit i zaměstnavatelé.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace