FLEXI OFFICE hledá do svého týmu ASISTENTA/KU - RECEPČNÍ

20 / 11 / 2016 Novinka Lease Manager

FLEXI OFFICE hledá do svého týmu ASISTENTA/KU - RECEPČNÍ

sp1521187

PRACOVNÍ NÁPLŇ:

* Samostatné zajištění bezproblémového provozu recepce a celého Business Centra

* Osobní komunikace s klienty

* Vyřizování požadavků klienta a bezodkladné zabezpečení řešení

* Organizační činnosti (příprava zasedacích místností, cateringu, zajištění rezervace, administrativní a technická podpora)

* Vyřizovaní telefonních hovorů, obstarání návštěv klientů, vedení evidence

* Zajištění administrativní činnosti projektu, (např. komunikace s dodavateli, podklady k fakturaci)

* Vyřizování asistentských služeb – osobní podání na poště, kopírování/skenování dokumentů, vedení zápisů z porad, atd.




POŽADUJEME:

* Min. SŠ vzdělání

* Velmi dobrá uživatelská znalost PC (Word, Excel, Internet, Ppt apod.)

* Znalost AJ na komunikativní úrovni (slovem i písmem)

* Schopnost domluvit se s lidmi z různých profesí, klienty i dodavateli - komunikativnost

* Velmi dobré organizační schopnosti

* Samostatnost, flexibilita, zodpovědnost

* Příjemné/vstřícné a profesionální vystupování, vzhled

* Proaktivní a flexibilní přístup k řešení situací a k úkolům

* Smysl pro pečlivé zpracování zadání, schopnost přijmout odpovědnost za výsledek své práce

* Praxe výhodou, nikoliv podmínkou

* Vhodné i pro absolventy

NABÍZÍME:

* Zázemí stabilní renomované finanční skupiny

* Dlouhodobou spolupráci, smlouva na HPP i na DPP

* Práci v mladém, kreativním kolektivu v samotném centru Prahy

* Pozici s určitou mírou vlastní odpovědnosti a tvořivosti

* Možnost osobního růstu a příležitost učit se na zajímavých projektech

* Nástup ihned

BD recepce FO (6)

Recepce FLEXI OFFICE

Pokud Vás naše nabídka zaujala a věříte, že právě Vy jste Ta pravá pro náš tým, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis (včetně fotografie) na naši e-mailovou adresu recruitment@flexioffice.cz

Těšíme se na Vás!

Team FLEXI OFFICE Uložit Uložit Uložit

  předchozí článek další článek  
Jaký je rozdíl mezi provozovnou a sídlem

Jaký je rozdíl mezi provozovnou a sídlem

13 / 12 / 2021 Článek FLEXI OFFICE

Co je to provozovna a co sídlo? Jaké jsou rozdíly mezi nimi? Jaká pravidla musím dodržet u provozovny? Podrobné vysvětlení naleznete v našem článku.

celý článek
4 tipy, jak si zútulnit interiér kanceláře

4 tipy, jak si zútulnit interiér kanceláře

10 / 12 / 2021 Článek FLEXI OFFICE

V práci trávíme většinu času a je dobré se tam cítit komfortně. Přinášíme pár triků, jak vnést do kanceláře prvky pro příjemnější pracovní prostředí.

celý článek
Provozní doba našich business center v době vánočních svátků

Provozní doba našich business center v době vánočních svátků

03 / 12 / 2021 Novinka FLEXI OFFICE

Provozní doba našich business center v době vánočních svátků

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace