FLEXI OFFICE hledá do svého týmu ASISTENTA/KU - RECEPČNÍ

20 / 11 / 2016 Novinka Lease Manager

FLEXI OFFICE hledá do svého týmu ASISTENTA/KU - RECEPČNÍ

sp1521187

PRACOVNÍ NÁPLŇ:

* Samostatné zajištění bezproblémového provozu recepce a celého Business Centra

* Osobní komunikace s klienty

* Vyřizování požadavků klienta a bezodkladné zabezpečení řešení

* Organizační činnosti (příprava zasedacích místností, cateringu, zajištění rezervace, administrativní a technická podpora)

* Vyřizovaní telefonních hovorů, obstarání návštěv klientů, vedení evidence

* Zajištění administrativní činnosti projektu, (např. komunikace s dodavateli, podklady k fakturaci)

* Vyřizování asistentských služeb – osobní podání na poště, kopírování/skenování dokumentů, vedení zápisů z porad, atd.




POŽADUJEME:

* Min. SŠ vzdělání

* Velmi dobrá uživatelská znalost PC (Word, Excel, Internet, Ppt apod.)

* Znalost AJ na komunikativní úrovni (slovem i písmem)

* Schopnost domluvit se s lidmi z různých profesí, klienty i dodavateli - komunikativnost

* Velmi dobré organizační schopnosti

* Samostatnost, flexibilita, zodpovědnost

* Příjemné/vstřícné a profesionální vystupování, vzhled

* Proaktivní a flexibilní přístup k řešení situací a k úkolům

* Smysl pro pečlivé zpracování zadání, schopnost přijmout odpovědnost za výsledek své práce

* Praxe výhodou, nikoliv podmínkou

* Vhodné i pro absolventy

NABÍZÍME:

* Zázemí stabilní renomované finanční skupiny

* Dlouhodobou spolupráci, smlouva na HPP i na DPP

* Práci v mladém, kreativním kolektivu v samotném centru Prahy

* Pozici s určitou mírou vlastní odpovědnosti a tvořivosti

* Možnost osobního růstu a příležitost učit se na zajímavých projektech

* Nástup ihned

BD recepce FO (6)

Recepce FLEXI OFFICE

Pokud Vás naše nabídka zaujala a věříte, že právě Vy jste Ta pravá pro náš tým, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis (včetně fotografie) na naši e-mailovou adresu recruitment@flexioffice.cz

Těšíme se na Vás!

Team FLEXI OFFICE Uložit Uložit Uložit

  předchozí článek další článek  
Aktuální informace k situaci - pošta a povinnost roušek

Aktuální informace k situaci - pošta a povinnost roušek

19 / 03 / 2020 Novinka FLEXI OFFICE

dovolujeme si vás informovat, že Česká pošta nemá v tuto chvíli nastavené jednotné doručování zásilek. Některé pobočky nám hlásí, že doručování zatím funguje jako doposud, některé pobočky dostaly informaci, že se bude doručovat pouze obyčejná pošta. Bohužel se v této době situace i na poště mění každým dnem a my nejsme schopni vám nyní…

celý článek
Dočasná změna otevírací doby poboček

Dočasná změna otevírací doby poboček

17 / 03 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

Vzhledem k šířícímu se viru COVID-19 si Vás dovolujeme informovat, že recepce společnosti FLEXI OFFICE musejí postoupit k dalším provizorním opatřením a to ke změně provozní doby v rámci všech našich business center.

celý článek
Aktuální informace k situaci - COVID-19

Aktuální informace k situaci - COVID-19

13 / 03 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

v reakci na aktuální situaci s výskytem COVID-19 v evropských zemích a vyhlášení nouzového stavu v ČR Vás chceme ubezpečit, že systematicky sledujeme informace vydáváné Ministerstvem zdravotnictví ČR a Hygienickou stanicí ČR a jsme připraveni reagovat na případné požadavky zavádění provizorních opatření.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace