Doplňkové služby - luxus nebo nutnost?

V případě pronájmu kanceláře, využíváte doplňkové služby nebo je považujete za zbytečné a vše zařizujete sami, případně zaměstnáváte vlastní asistentku nebo recepční?
Pokud si pronajímáte servisovanou kancelář, jistě znáte i nabídku doplňkových služeb, které business centra nabízejí. Tyto služby jsou nabízený jako další servis klientům jak v kancelářských prostorách tak i při pronájmu zasedacích místností.
Doplňkové služby
Co si pod takovými doplňkovými službami můžeme představit?
Mezi ty základní a pravidelně využívané patří poštovní servis. Tento servis zahrnuje přebírání, úschovu, případně přeposílání pošty, formou scannu nebo doporučenou zásilkou. Tento servis je zajištěn recepcí, která veškerou vaší poštu zpracuje, a doručí vám oznámení o přijatých zásilkách případně vám poštu zanese do kanceláře. Tato služba zahrnuje veškeré poštovní služby včetně kurýrních služeb. Nemusíte tak řešit, zda musíte být v kanceláři při převzetí zásilky. Asistentky na recepci vše vyřeší za vás.
Další oblíbenou službou je telefonní služba 24. Tato služba obsahuje příjem příchozích telefonních hovorů prostřednictvím operátorky, která se představuje se jménem Vaši společnosti. Přebírá vzkazy, které vám následně předá a nikdy nesděluje osobní kontakty na členy společnosti. Vy si tak můžete rozhodnout, koho bude kontaktovat zpět. Možným doplňkem této služby je nastavení IVR - komunikačního stromu.
Příprava prezentačních materiálů je ve službách osobní asistentky
Třetí neméně vyhledávanou službou je osobní asistentka. Služba osobní asistentka je velmi efektivní využití asistentek na jednorázové úkoly. Například pokud připravujete školení či prezentaci pro více osob, pro kompletaci materiálu můžete využít právě služby osobní asistentky. Pokud například potřebujete vyřešit záležitosti na celním úřadu či jiné instituci můžete právě pro tyto případy využít osobní asistentky. Asistentky na business centrech jsou velmi dobře proškolené a vedle perfektní znalosti cizích jazyků zvládají veškeré asistentské práce ve vysoké kvalitě a krátkém časovém horizontu. Vy tak nemusíte personálně řešit asistentské práce, zvláště pokud jsou požadavky jednorázové a dlouhodobě by se vám další zaměstnanec nevyplatil.
Komplexnější přehled doplňkových služeb
Avízo – poskytnutí informace o došlé poště
- SMS
- telefonicky
Poštovní služby
- Přeposílání pošty
- přeposlání přijaté zásilky doporučenou poštou
- přeposlání přijaté zásilky obyčejnou poštou častěji než každé 3 pracovní dny
- přeposílání přijaté zásilky na adresu mimo území České republiky
- přeposlání přijaté zásilky jiným způsobem (např. kurýrní službou)
Telefonní služby
- Telefonní služba OFFICE24 s operátorkou
- Telefonní služba s automatickým přesměrováním: OFFICE 24 - TRANSFER
- Vytvoření a provoz hlasového komunikačního stromu: OFFICE 24 - IVR
- Faxová linka - zahrnuje přidělení faxového čísla
Tisk / kopírování
Skenování
Kontaktní adresa – příjem pošty, telefonní linka a příjem hovorů naší asistentkou jménem Vaši společnosti
Mám zájem o více informací.

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže
Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.
celý článek-350x200.jpg)
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?
Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.
celý článek-350x200.jpg)
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří
Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.
celý článek