Vybavena kancelář Plně zařízená a servisovaná kancelář

Hledáte vybavenou kancelář k pronájmu?

Vybavená kancelář od FLEXI OFFICE

V business centrech FLEXI OFFICE naleznete plně plně vybavené kanceláře s veškerým servisem. Všechny naše kanceláře mají kvalitní a moderní nábytek, který je ergonomický a přizpůsobený pro celodenní práci. Pokud jste začínající podnikatel, hledáte nebytové prostory v Praze a nechcete jen virtuální sídlo, naše zařízené kanceláře jsou přesně pro Vás. O vybavení kanceláře se postaráme za Vás a navíc Vám zajistíme i nadstandardní služby v podobě osobní asistentky, telefonního a poštovního zázemí, registrace sídla firmy a mnohé další. Kanceláře jsou plně zařízené, takže Vám odpadají vstupní náklady a investice do vybavení. Toto vybavení kanceláří je variabilní, nábytek si zvolíte dle potřeby. 

Pracovní místo se skládá z:

  • kancelářského stolu,

  • ergonomické a polohovatelné kancelářské židle,

  • kancelářský uzamykatelný kontejner na osobní věci,

  • základní kancelářské vybavení - pořadače, děrovačka, sešívačka, note papírky, propisky a tužky,

  • do kanceláře si lze libovolně navolit např.:

  • speciální nábytek - posezení pro menší neformální schůzky formou konferenčního stolku a konferenčních židlí,

  • IT vybavení - monitor, klávesnice, myš,

  • prezentační vybavení - whiteboard, nástěnky, flipchart, televize

  • dekorace - obrazy, marketingové materiály firmy (plakáty, ocenění, fotografie), logo firmy.

  • sami si vyberete své úložní prostory a skříně pro dokumenty.

Profesionální servis v ceně pronájmu kanceláře

Ve FLEXI OFFICE získáte nové pracovní místo v Praze za dostupnou cenu. S pronájmem kanceláře zároveň získáváte podporu recepce a základní administrativní zázemí v podobě kopírky, faxu a tiskárny. Dlouhodobý pronájem kanceláří od FLEXI OFFICE se navíc hodí i pro začínající podnikatele, kteří mají limitovaný finanční kapitál, neboť kanceláře FLEXI OFFICE jsou ve výsledku levnějším řešením, než pronájem klasických kanceláří, kde navíc zaplatíte za vybavení, energie, služby budovy a vlastní asistentku či Office Managera.

Největší výhody oproti pronájmu klasických kanceláří jsou:

  • žádné starosti se zařizováním prostor a celkovým provozem kancelářského zázemí,

  • flexibilita nájemní smlouvy (změna podmínek i během trvání účinnosti smlouvy)

  • vybavené společné prostory a zázemí (min. 150m2) – recepce, lobby, zasedací a konferenční místnosti, kuchyňka, toalety, atd.

Servisovaná kancelář to znamená, že se o provoz své kanceláře nemusí vůbec starat. Můžete se soustředit pouze na svůj byznys.

NAŠE LOKALITY V PRAZE

BREDOVSKÝ DVŮR, Olivova 2096/4, Praha 1

PALÁC ARCHA, Na Poříčí 1047/26, Praha 1

Ovocný trh 572/11, Praha 1

U Habrovky 247/11, Praha 4, Budějovická

AMAZON COURT, Karolinská 661/4, Praha 8

Na Výsluní 201/13, Praha 10, Strašnice

 

fotogalerie

  • DPK_05.jpg
  • DPK_13.jpg
  • DPK_02.jpg
  • DPK_14.jpg
  • DPK_04.jpg
  • DPK_09.jpg
  • DPK_15.jpg
  • DPK_06.jpg
  • DPK_11.jpg
  • DPK_12.jpg

Nechcete se starat o vybavení své kanceláře?

Nenašli jste, co jste hledali?

Privátní kancelář pro tým nebo jednotlivce

Privátní kancelář pro tým nebo jednotlivce

Fixní pracovní místo pro jednotlivce

Fixní pracovní místo pro jednotlivce

Krátkodobý pronájem kanceláře už od hodiny

Krátkodobý pronájem kanceláře už od hodiny

Virtuální kancelář

Virtuální kancelář

Hodinový pronájem kanceláře

Hodinový pronájem kanceláře

Sdílená kancelář

Sdílená kancelář

Poskytnutí sídla společnosti

Poskytnutí sídla společnosti

FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace