Co-working v době COVID pandemie

03 / 11 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

Co-working v době COVID pandemie

Během koronavirové pandemie spousta zaměstnanců tráví svou pracovní dobu doma. Poté, co se firmy adaptovaly na nový styl práce, je velkým tématem, jaký význam mají klasické kanceláře a jak se způsob, jakým pracujeme, bude dále vyvíjet. Na jaře 2020 se práce z domova proměnila. Ze dne na den se stala pro řadu firem a státních institucí absolutní nezbytností pro zajištění jejich chodu.

Velký zájem o kreativní „huby“ a co-workingová centra

Firmy v České republice stále více hledají kanceláře se sdílenými společnými prostorami. Zájem je o takzvané kreativní huby, sjednocující podnikatele na volné noze či tzv. co-workingová centra, připomínající spíše technologicky perfektně vybavené kavárny.

K pronájmu nabízejí plně vybavené prostředí a jednací místnosti, které si jednotlivec může pronajmout na den, týden, stejně tak jako na rok. Na rozdíl od internetové kavárny je co-working zaměřený na členství v komunitě podnikajících lidí, kteří mohou vzájemně kooperovat, podílet se na vzdělávacích aktivitách a zároveň si mohou flexibilně zvolit produktivní pracovní prostředí.

Co-working, fenomén realitního trhu

Takovýchto hubů fungují jen v hlavním městě už dvě desítky, jednotky jsou i v Brně a Ostravě. Klienti je volí kvůli značně nižším nákladům, odpadají jim mimo jiné náklady na vybavení kanceláře nábytkem i telekomunikačními přístroji či internetovým připojením.

Z co-workingových a servisovaných kanceláří se v uplynulých pěti letech stal fenomén realitního trhu. Byznys s originálně zpracovanými administrativními prostory pro firmy i nezávislé profesionály rychle rostl. Velké společnosti, u nichž se zaměstnanci obměňují, díky sdíleným kancelářím šetří náklady.

Restart co-workingových center

Pandemie koronaviru na jaře kanceláře vyprázdnila – nyní však zažívají restart. Poskytovatelé museli výrazně navýšit náklady na hygienická opatření a museli se vypořádat s finanční ztrátou spojenou s odchodem některých klientů, kteří měli smlouvy na dobu neurčitou nebo s krátkou výpovědní lhůtou.

Nyní ale mnoho firem přináší kladné zprávy. Co-workingová centra znovu jedou a rozšiřují se. Pouze za první půlrok si firmy z oblasti servisovaných kanceláří a co-workingových center pronajaly přes devět tisíc metrů čtverečních prostor.

Flexi Office reflektuje individuální preference

Společnost Flexi Office, poskytovatel kancelářských prostor v ČR a na Slovensku, se promptně přizpůsobila aktuálním požadavkům a šla novou cestou. Nabízí prostorné kanceláře o maximální kapacitě 5 osob, a tudíž eliminuje riziko kontaktu s větším množstvím lidí. Součástí reakce na aktuální situaci je i flexibilní pronájem. Tedy možnost v momentě osobních či zdravotních důvodů využívání pracovního místa kdykoliv ukončit. Společnost umožňuje individuální preference, například samostatnou kancelář nebo pracovní místo v kanceláři pouze pro 2 osoby, či zajištění minimálního střídání osob ve sdílené kanceláři.

Chcete si kancelář u nás vyzkoušet?

Přijďte na nezávaznou prohlídku

  předchozí článek další článek  
Výhoda flexi kanceláří – krátkodobý pronájem bez dlouhodobých závazků

Výhoda flexi kanceláří – krátkodobý pronájem bez dlouhodobých závazků

19 / 11 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

Dnes jsou dlouhodobé kontrakty rizikovým artiklem. Nejistota z budoucnosti se projevuje ve zvýšené spolupráci firem s flexibilními kancelářemi. Jak to funguje?

celý článek
Jak předejít karanténě pro celou vaši společnost?

Jak předejít karanténě pro celou vaši společnost?

23 / 10 / 2020 Novinka FLEXI OFFICE

Po rozvolnění v letním období čelí Česko silnější druhé vlně koronavirové epidemie. Kromě celostátně platných vládních opatření se šíření nákazy museli speciálně přizpůsobit i zaměstnavatelé.

celý článek
Jaké výhody mají sdílené kanceláře

Jaké výhody mají sdílené kanceláře

23 / 06 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

Mezi největší náklady při podnikání patří pronájem. A to platí v případě výrobních hal, prodejen i kanceláří. U prvních dvou zmíněných moc levnějších alternativ nenajdete, v případě kanceláře je řešení nasnadě. Vlastně jich známe hned několik.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace