Co vše vyžaduje poskytnutí sídla společnosti?

Proč mít sídlo společnosti na spolehlivé a lukrativní adrese?
Důvody, které vedou podnikatele k získání sídla na určité adrese je několik. Jedním z nejhlavnějších je založení vlastní společnosti a rozběhnutí svého byznysu. Sídlo společnosti je pro obchodní firmu podmínkou pro zápis společnosti do obchodního rejstříku. Každý vlastník společnosti ale nemusí mít možnost umístit sídlo společnosti na vlastní adrese. Poskytnutí sídla společnosti je výhodnou alternativou.
Business centrum Praha 4
Dnešní nabídka možností poskytnutí sídla je rozsáhlá. Na trhu můžete najít nabídky od umístění sídla společnosti na adrese se sdílenými kancelářskými prostory, tzv. virtuální sídlo až po nabídku plně vybavených kanceláří s umístěním sídla společnosti zdarma.
Mnoho těchto nabídek najdete na velmi lukrativních adresách v centru Prahy. Pokud tedy stojíte hlavně o lukrativní adresu pro vaše podnikání, ze současných nabídek si jistě vyberete. Sídlo společnosti v Praze je možné pořídit již od 199 Kč měsíčně, otázkou však je, zda volba nejlevnější cenové nabídky je tou správnou trefou.
Sdílejte náklady na kancelář a ušetřete až 70% nákladů
Dalším možným řešení je využití tzv. sdílené kanceláře. Tato služba je propojení poskytnutí sídla společnosti v Praze a možnost využívání profesionální plně zařízené kanceláře - tzv. sdílené kanceláře - a to v řádech několika dnů měsíčně. Nepotřebujete kancelář full-time na každodenní využití, ale potřebovali byste si vyřídit administrativu pár dní v měsíci v profesionálním kancelářském prostředí? Využijte nabídky SHARED OFFICE. V ceně máte nejenom sídlo na lukrativní adrese, ale také reálné využití kanceláře dle potřeby, např. na 1 den v týdnu.
Poslední variantou je dlouhodobý pronájem kanceláře s možností poskytnutí sídla. Tato varianta je klasickým a zároveň jednoduchým řešením. Sídlo společnosti a vaši kancelář budete mít v jednom místě.
Změnu sídla společnosti můžete dnes vyřídit do 5 pracovních dnů.
Jak postupovat při zřizování sídla společnosti?
Proces poskytnutí sídla společnosti není nijak složitý. Postup bývá následující:
- Uzavřete smlouvu o poskytnutí sídla společnosti.
- Na základě této smlouvy Vám poskytovatel vystaví několik potřebných dokumentů, ten nejdůležitější je souhlas s poskytnutím sídla společnosti (ve FLEXI OFFICE dokážeme vystavit potřebné dokumenty v podstatě IHNED) .
- S tímto souhlasem stačí zajít k notáři, který při zakládání nové společnosti zavede toto sídlo do údajů k nově zakládané společnosti.
Podobný proces je i pokud měníte současné sídlo společnosti na novou adresu. Jakmile obdržíte souhlas s umístěním sídla společnosti od majitele či pronajímatele nemovitosti na dané adrese, musíte poté zamířit na rejstříkový soud, kde podáte oficiální návrh na změnu sídla společnosti, k němuž přiložíte již zmíněný souhlas s umístěním sídla společnosti.
S dlouhodobým pronájmem kanceláře získáte sídlo společnosti na lukrativní adrese zdarma
V obou případech je důležité ověřit si, zda subjekt, který Vám souhlas s poskytnutím sídla vystavuje je současně majitelem dané nemovitosti. Pokud tomu tak není, a subjekt je sám nájemcem, je nutné, aby k souhlasu s poskytnutím sídla společnosti doložil ověřený souhlas majitele nemovitosti.
Společnosti FLEXI OFFICE díky své flexibilitě nabízí na svých business centrech širokou škálu možností. Součástí poskytnutí sídla společnosti je zpracování, tj. příjem došlé pošty a její následná avizace emailem. Navíc můžete získat další doplňkové služby jako telefonní linku s operátorkou, logo a označení společnosti ve vstupních prostorách, IVR a jiné. V nabídce je též virtuální kancelář , která obsahuje balíček ve formě poskytnutí sídla a 5 dní využití plně vybavené kanceláře na Praze 1 měsíčně. A jako další, již zmiňovaná možnost, je dlouhodobý pronájem plně vybavené kanceláře včetně sídla společnosti zcela zdarma.
Můžete tak získat například sídlo společnosti na lukrativní adrese v Praze 1.

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže
Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.
celý článek-350x200.jpg)
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?
Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.
celý článek-350x200.jpg)
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří
Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.
celý článek