Co je ready-made společnost a jaké jsou její výhody

03 / 04 / 2022 Novinka FLEXI OFFICE

Co je ready-made společnost a jaké jsou její výhody

Co je ready-made společnost a jaké jsou její výhody

 

Ready-made společnost je v podstatě předzaložená společnost, která je zapsaná v obchodním rejstříku. Eviduje název, sídlo, jednatele, identifikační číslo a má plně splacený základní kapitál. Avšak tato společnost nevytváří žádnou podnikatelskou činnost, je založena pouze za účelem prodeje konečnému zákazníkovi. Ten, kdo ready-made společnost koupí, se vyhne vleklému byrokratickému procesu, který založení společností provází.

 

Firmy, které se soustředí na prodej ready-made společností, nabízejí jak akciové společnosti, společnosti s ručením omezeným, tak i evropské společnosti.

 

Předregistrované obchodní společnosti splňují všechny zákonem stanovené podmínky, jako je:

  1. určení předmětu podnikání,
  2. zápis k dani z příjmu právnických osob,
  3. nulové závazky,
  4. žádná evidence obchodní činnosti.

 

Pakliže se podnikatel rozhodne založit společnost sám, může to trvat i několik týdnů.

 

Proč zvolit ready-made společnost?

Mezi hlavní výhody tohoto řešení patří:

  • rychlost startu podnikání,
  • úspora času a byrokracie,
  • netřeba vkládat základní kapitál.

S ready-made společností je možné podnikat od momentu konání valné hromady společnosti, kdy dojde ke zvolení nového jednatele a k souhlasu s převodem obchodního podílu. Valná hromada se mnohdy koná prostřednictvím notářského zápisu. Zápis změn do obchodního rejstříku pak trvá 1 – 5 prac. dnů.

Jak na to?

Přes naši partnerskou společnost Office House zajišťujeme prodej těchto již založených společností. Garantujeme naprosto čistou historii a plně splacený základní kapitál v různé hodnotě.

Koupě ready-made společnosti je skvělým řešením pro podnikatele, kteří chtějí začít ihned podnikat a zároveň se vyhnout administrativní zátěži. Nabízíme také komplexní služby spojené se založením společnosti, a to ve všech právních formách. Rádi vám pomůžeme s celým procesem, připravíme smluvní dokumentaci, zajistíme notáře, živnosti i zápis do obchodního rejstříku.

PLÁNUJETE ZAKLÁDAT SPOLEČNOST?

KONTAKTUJTE NÁS

  předchozí článek další článek  
PF 2024

PF 2024

22 / 12 / 2023 Článek FLEXI OFFICE

Děkujeme Vám za důvěru a přízeň v roce 2023 a do nového roku 2024 přejeme hodně osobních i pracovních úspěchů.

celý článek
Vánoční provozní doba recepcí v Praze

Vánoční provozní doba recepcí v Praze

05 / 12 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Vánoční provozní doba recepcí v Praze

celý článek
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace