Co by v kanceláři mělo být standardem

26 / 07 / 2016 Novinka Lease Manager

Co by v kanceláři mělo být standardem

Trh s pronájmem nebytových a kancelářských prostor nabízí nespočet nabídek. Některé z nich však ani zdaleka neodpovídají standardu. Zejména v letních měsících můžete zjistit, že kancelář, kterou jste si pronajali, má závažné nedostatky.

To, čeho si klienti v pronajatých kancelářských prostorách nejvíce cení, jsou intenzita denního světla a samostatná regulace klimatizační jednotky a možnost stínění proti slunci.

V nově postavených kancelářských budovách již většinou architekti na uvedené požadavky mysleli. Tyto nedostatky najdete spíše ve starších kancelářských budovách. Starší budovy vyžadují většinou nákladnou rekonstrukci, do které se majitele úplně nechce a tak veškeré investice do kancelářských prostor zahrnují pouze ty nejnutnější, jako je výmalba. Dalším nedostatkem starších budov je nedostatek denního světla. Většina budov hlavně v centru Prahy byla původně určena pro bytové jednotky. A tak počet oken je omezen. Kanceláře jsou proto tmavé a je třeba instalovat další svítidla nebo intenzivnější žárovky. I sebelepší žárovka bohužel nenahradí denní světlo.

Aktuální nabídka FLEXI OFFICE s.r.o.

Oproti tomu v nově postavených kancelářských budovách najdete ve většině případů velká moderní okna, díky kterým máte dostatečný přísun denního světla v kanceláři a navíc mají výhodu, že utlumí zvuk přicházející z ulice. Malou nevýhodou může být, že většina nově postavených kancelářských budov se snaží chytře regulovat teplotu v celém objektu a okna můžou být neotevíratelná.

 

U kancelářských prostor je denní světlo velmi důležité

Při realizaci nových kancelářských budov je též myšleno na stínění, často je již součástí instalovaných oken. Prudké sluneční světlo v kanceláři vás tak už netrápí. Stínění je vhodné též pro udržení optimální teploty. Prudký sluneční svit totiž dokáže zvýšit teplotu v kanceláři o několik stupňů.

U kancelářských prostor je třeba myslet i na stínění. Business centrum Amazon court je energeticky úsporná budova s unikátní architekturou

Klimatizace v kancelářích je samostatnou kapitolou. Jak jsme zmiňovali výše, starší budovy vyžadují nákladnou rekonstrukci. Z tohoto hlediska proto ve starších kancelářských budovách nenajdete klimatizační jednotky, a pokud ano, většinou bývají instalované jako mobilní jednotky přímo v kanceláři. Vývod klimatizace pak musí jít do otevřeného okna a je to pohyblivý prvek, který vám v kanceláři zabere nemalý prostor. Navíc, aby klimatizace byla efektivní, je nutné dodržovat určitá pravidla. Jinak budete mít sice  ochlazenou kancelář i v těch největších vedrech, na druhou stranu ale také velmi vysoký účet za energie.

Kanceláře k pronájmu

Klimatizace je důležitou součástí moderních kancelářských prostor. Business centrum Bredovský dvůr je ideální spojení historického objektu a moderní kancelářské budovy třídy A nabízí velice reprezentativní prostory.

Aktuální nabídka pronájmu Palác Archa

Na rozdíl od starších kancelářských mají ty moderní velkou výhodu. Jejich realizace je do detailu rozvržená. Je počítáno s těmi nejdůležitějšími body v začátku článku, jako je denní světlo, klimatizace, stínění. Již dopředu je myšleno na energetickou náročnost budovy. Ve výsledku se zdá, že moderní kancelářské budovy nemají konkurenci, protože v nich najdete velké, prosvětlené prostory se samostatnou regulovatelnou klimatizací a topením.

Na druhou stranu i staré činžovní domy v centru Prahy na vás dýchnou zvláštním kouzlem historie :)

Pronájem kanceláře

Kancelářské prostory ve starších domech mají také své kouzlo. Business centrum Ovocný trh

Zaujal vás pronájem kanceláře?

Sjednejte si s námi nezávaznou schůzku a zjistěte více!

 

  předchozí článek další článek  
Hub – je pro vás to pravé?

Hub – je pro vás to pravé?

22 / 05 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Tyto pracovní prostory jsou zpravidla určeny k tomu, aby mohly být využívány k práci i společenským událostem včetně večerních akcí. Jsou huby tím pravým pro vás?

celý článek
Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

16 / 04 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Chcete mít k dispozici proškolený, spolehlivý a diskrétní personál a platit pouze čas strávený na konkrétním úkolu? Poohlédněte se po virtuální asistentce. Více zjistíte v našem článku.

celý článek
Moderní kancelář: stálá klasika i houpačky místo židlí

Moderní kancelář: stálá klasika i houpačky místo židlí

31 / 03 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Jaké jsou aktuální světové trendy v tom, co má splňovat kancelář dnešní doby? Někdo si pod pojmem moderní kancelář vybaví jednoduše klasickou pracovnu s počítačem a točící židlí, někdo naopak prostorný open space s houpacími sítěmi a skluzavkou.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace