Chcete si vytvořit chytrou kancelář? Přinášíme 6 tipů jak na to.

02 / 01 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Chcete si vytvořit chytrou kancelář? Přinášíme 6 tipů jak na to.

Vidíte i vy výhodu ve využívání inteligentní technologie?  Ukážeme vám, jak si uspořádat moderní kancelář. Budete se cítit příjemně a bude se vám lépe pracovat.  Podívejte se na funkce a výhody inteligentní kanceláře. 

1 Inteligentní osvětlení a termostaty

Inteligentní světelné řešení se dokáže přizpůsobovat přirozenému světlu v budově a snižuje oslnění na obrazovkách počítače. Také samozřejmě zmenšuje spotřebu energie, a tím pádem šetří náklady. Další výhodou je, že dokáží snímat i tok návštěvnosti zákazníků.

Novodobé termostaty mohou zlepšit produktivitu pracovníků, i jejich zdraví. Zajistí přiměřenou teplotu tak, aby byla příjemná pro všechny vaše zaměstnance.

2 Stůl, při kterém můžete stát

Pokud trávíte při kancelářském stole několik hodin denně, často potřebujete měnit polohy. Zejména kvůli páteři a krku, které se v sedavé poloze necítí nejlépe. Pomocí nastavitelného stolu můžete s počítačem pracovat zdravěji a to ve stoje.

Sedavé zaměstnání mají špatný vliv na:

  • páteř
  • zrak
  • váhu

3 Automatická recyklace

Vaši zaměstnanci každý den vyprodukují mnoho odpadků. Ať už plastové obaly na obědy nebo papíry. Automatické nástroje na recyklaci mohou vaši inteligentní kancelář posunout na vyšší level, protože budete šetřit životní prostředí.

4 Gamifikace

Co je vlastně gamifikace? Jde o používání herních prvků v neherním prostředí, takže i v práci:

  • sbírání bodů
  • získávání odměn
  • porovnávání s ostatními
  • postup na jiný level
  • uplatňování hravé tvořivosti

Stále více a více firem využívá ve svém pracovním procesu prvky gamifikace. Inteligentní kancelář vám umí poskytnout lepší příležitosti pro vytvoření gamifikovaných procesů.

5 High-tech sledování času

Sledování docházky zaměstnanců je ve velkých společnostech náročné. Některé kanceláře využívají software na jednoduché přihlášení a odhlášení. Slyšeli jste už o beaconu?

Technologie beacon

Používá nízkoenergetické bluetooth snímače, které posouvají informace do mobilních zařízení v blízkosti. Díky tomu dokážete sledovat, kde se uživatel mobilu nachází. Beacony mají multifunkční využití, mimo jiné vás umí navigovat na správné místo. V kanceláři tím zajistíme plynulý chod a snadné trekování času zaměstnanců, nebo nastavení hudby, pokud někdo přijde.

6 Vstupy bez klíčů

Bezklíčové vstupy umožňují jednoduchý a bezpečný příchod i odchod z budovy. Karty zaměstnanců můžete nahradit výše zmíněnými beaconami, které mohou spolupracovat s vchodovými dveřmi pomocí nainstalované brány.

Proč by měly firmy využívat chytré technologie?

Přidají se k vám talenty

Možnost pracovat z jiných míst než kanceláří je pro mladší generace velkým lákadlem. Okruh kandidátů je tak mnohem širší, protože se mohou angažovat i freelanceři na spolupráci při jednotlivých projektech.

Kreativita a inovativnost

Mnoho každodenních úkolů zvládají technologie za nás. Zvyšují tím naši produktivitu a poskytují prostor pro kreativitu a inovace.

Rozvoj měkkých dovedností

Nové technologie přispívají k osobnímu rozvoji a učí nás:

  • dělat věci efektivněji a jednodušší
  • zvládat time management
  • nacházet řešení problémů
  • změnám pracovních návyků

Šetříte čas a peníze

Díky inteligentním technologiím ušetříte spoustu času, protože pracovní záležitosti můžete řešit i mimo kancelář.

Jednoduchá organizace času

Inteligentní zařízení dokáží pomoci při organizací emailů, třídit je na urgentní a napovědět co je třeba vyřešit jako první. Plánování kalendáře je také jednodušší a vaše chytrá asistentka vám ho v případě nečekaných situací upraví a nabídne alternativní řešení.

Vyšší flexibilita

Díky tomu, že jsou moderní prostředky snadno dostupné, si volnost mohou dovolit i menší firmy. Chce to také ředitele, který kontroluje pouze výsledky práce, ne to, kdy a jak zaměstnanci pracují. Sdílené dokumenty či video hovory umožňují pracovat odkudkoliv.

  předchozí článek další článek  
Výhoda flexi kanceláří – krátkodobý pronájem bez dlouhodobých závazků

Výhoda flexi kanceláří – krátkodobý pronájem bez dlouhodobých závazků

19 / 11 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

Dnes jsou dlouhodobé kontrakty rizikovým artiklem. Nejistota z budoucnosti se projevuje ve zvýšené spolupráci firem s flexibilními kancelářemi. Jak to funguje?

celý článek
Co-working v době COVID pandemie

Co-working v době COVID pandemie

03 / 11 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

Na jaře spousta zaměstnanců trávila svou pracovní dobu doma. Nyní nastává renesance kanceláří v nové podobě. Ukážeme vám, jak získat kanceláře levně a na míru.

celý článek
Jak předejít karanténě pro celou vaši společnost?

Jak předejít karanténě pro celou vaši společnost?

23 / 10 / 2020 Novinka FLEXI OFFICE

Po rozvolnění v letním období čelí Česko silnější druhé vlně koronavirové epidemie. Kromě celostátně platných vládních opatření se šíření nákazy museli speciálně přizpůsobit i zaměstnavatelé.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace