Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

18 / 07 / 2023 Článek FLEXI OFFICE

Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

Rádi byste si pronajali kancelář a řešíte, zda bude výhodnější dát přednost klasickému pronájmu kanceláře nebo pronájmu servisované kanceláře? Připravili jsme si pro vás malé cenové srovnání! 

Rozdíl mezi klasickou a servisovanou kanceláří

Základním rozdílem mezi těmito dvěma nabídkami je zejména ve vybavení a servisu. 

Servisované kanceláře jsou vám k dispozici s veškerým servisem. Což zjednodušeně znamená, že jakmile podepíšete smlouvu o pronájmu, dostanete k dispozici již zařízenou kancelář a můžete začít okamžitě pracovat. 

Díky tomu vám zcela odpadá starost se zařízením, jako je například pracovní stůl, úložné prostory, židle atd. Stejně tak je to i s drobnostmi v podobě papírů, propisek nebo třeba kancelářských sponek. Díky tomu můžete značně ušetřit, jelikož všechny tyto potřebné i méně potřebné věci nemusíte kupovat.

Oproti tomu klasický pronájem kanceláří spočívá v tom, že po podpisu smlouvy obdržíte klíče od kanceláře, kterou můžete okamžitě začít využívat, ale nejprve ji veškerým kancelářským nábytkem budete muset sami a samozřejmě za své náklady vybavit. 

Není pochyb o tom, že plné vybavení kanceláře, ve které se dá efektivně pracovat, stojí nejen dost peněz, ale i hodně cenného času. 

Cenově výhodné jsou servisované kanceláře i z hlediska služeb. Ať už totiž potřebujete vyměnit prasklou žárovku, opravit kapající kohoutek nebo připevnit uvolněnou polici, v případě servisované kanceláře to nemusíte řešit ani platit. Poskytovatel servisované kanceláře se o vše postará za vás. 

Opomenout nesmíme ani to, že v ceně servisované kanceláře je služba recepce, občerstvení, úklid a veškeré energie!

Pronajměte si servisovanou kancelář

Chcete si servisovanou kancelář také pronajmout? Hurá do toho!

FLEXI OFFICE poskytuje individuální kanceláře, které jsou vybavené kvalitním kancelářským nábytkem, a to pro 1 až 20 pracovních míst. Vybavení vaší kanceláře maximálně přizpůsobíme vašim potřebám, čímž zajistíme nejvyšší komfort.

SERVISOVANÉ KANCELÁŘE SE VYPLATÍ

CHCETE SE DOZVĚDĚT VÍCE VÝHOD?

  předchozí článek další článek  
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

15 / 08 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.

celý článek
Kanceláře se opět vrací na scénu

Kanceláře se opět vrací na scénu

19 / 06 / 2023 Článek FLEXI OFFICE

Ačkoliv mnoho odborníků tvrdilo, že na základě digitální revoluce dojde k zániku běžných kanceláří, nestalo se tak a nyní se opět vracejí na scénu.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace