Bredovský Dvůr: kanceláře na výborné obchodní adrese

19 / 03 / 2021 Článek FLEXI OFFICE

Bredovský Dvůr: kanceláře na výborné obchodní adrese

Bredovský Dvůr: kanceláře na výborné obchodní adrese

Hlavní část komplexu Bredovský Dvůr je novostavba situovaná mezi dvě plně rekonstruované historické budovy. V přízemí je restaurace a klidné relaxační atrium. Dispozice dílčích pater umožňuje využít prostor jak pro otevřené tak i členité kanceláře. Nabízené kancelářské prostory jsou vysoce reprezentativní, snoubí se v nich povaha moderního administrativního centra s příjemným a inspirativním pracovním prostředím.

Vše při ruce

Bredovský Dvůr se nachází v samém srdci centra města, na rohu ulic Olivova a Politických vězňů, jen několik kroků od Václavského náměstí. Všechny formy veřejné dopravy, včetně všech tras metra, jsou vzdáleny pouze 3 minuty chůze. Výhodou komplexu je rovněž výborná dostupnost autem z magistrály, která je vzdálena pouhých 200 m a umožňuje snadné napojení na dálnice směr Brno, Ostrava, Bratislava, Berlín, Vídeň a přímé spojení s letištěm Václava Havla. Díky výborné poloze administrativního komplexu Bredovský Dvůr v centru metropole pro vás nebude problém stihnout jakékoliv obchodní jednání. V blízkosti objektu se nachází mnoho významných hotelů, restaurací, bank, institucí a obchodů.

V administrativním centru sídlí řada mezinárodních nájemců z oblasti obchodu, poradenství a služeb jako například British council, ARCADIS CZ a další. Představují světovou špičku ve svém oboru a výborná obchodní adresa administrativního centra jim tímto zajišťuje odpovídající prostory v centru města.

Reprezentativní prostory

Administrativní komplex Bredovský Dvůr nabízí téměř 12.000 m2 kvalitních kancelářských prostor třídy A. Hlavní výhodou objektu je vysoká flexibilita a variabilita poskytovaných prostor a zajištění maximálního komfortu nájemců, včetně vlastního parkování.

Vaše kancelář bude v provozu nonstop 24 hodin. V administrativním centru jsou dostupné veškeré moderní technologie a pouze vysoce kvalitní vybavení kanceláří a přilehlých prostor. Jsou zde zajištěny služby Facility managementu na nejvyšší možné úrovni prostřednictvím odborných pracovníků s dlouholetou praxí v oboru.

Ve Flexi Office jsme schopni pro zájemce o menší prostory opatřit kancelář přesně dle vašich představ. Klientům nabízíme i sídlo firmy či kancelář k pronájmu již od 1 hodiny, není potřeba se dlouhodobě vázat. Naopak pro klienty, kteří by rádi navázali dlouhodobou spolupráci, nabízíme výhodné a zajímavé ceny.

ZAJÍMAJÍ VÁS TYTO PROSTORY?

Volné kanceláře stále k dispozici

  předchozí článek další článek  
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

15 / 08 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.

celý článek
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

18 / 07 / 2023 Článek FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace