Štítek: kancelář
Čerstvý vzduch v kanceláři jako cesta k vyšší produktivitě
Trávíte v kanceláři spoustu času? Měli byste si dát záležet na kvalitě ovzduší. Špatná kvalita vzduchu v pracovním prostředí snižuje produktivitu, a proto je přísun čerstvého vzduchu nevyhnutelný i v létě při vysokých teplotách.
celý článek
Co dělat a nedělat během letních měsíců v kancelářích?
Teplé dny jsou již tady a s nimi také čas dovolených a relaxu. Produktivita je mnohdy přes letní měsíce podprůměrná a zaměstnanci jsou rozptýlenější. Nesoustředění je způsobeno kromě pěkného počasí i vidinou letní dovolené apod. Jak tedy zůstat v práci soustředěný i v létě, a přitom si užít sluníčko a teplo?
celý článek
Jak zlepšit komunikaci mezi zaměstnanci? Změňte design kanceláře
Obecně je komunikace, jak se zákazníky, tak i mezi zaměstnanci, jedním z nejdůležitějších atributů úspěšného podnikání. Dobrá komunikace zvyšuje efektivitu, vede k inovacím a je základem pozitivní firemní kultury. Správný dialog ovlivňuje uspořádání kanceláře. Jak může design pracoviště zlepšit komunikaci?
celý článek
Chcete si vytvořit chytrou kancelář? Přinášíme 6 tipů jak na to.
Vidíte i vy výhodu ve využívání inteligentní technologie? Ukážeme vám, jak si uspořádat moderní kancelář. Budete se cítit příjemně a bude se vám lépe pracovat. Podívejte se na funkce a výhody inteligentní kanceláře.
celý článek
Seriál: 10 kroků k úspěšnému podnikaní - 1. KROK
Existují limity, které určují, kdo může anebo nemůže podnikat? Status excelentního byznysmena si zaslouží i člověk, který nemá vysokoškolský diplom a milióny na svém bankovním účtu.
celý článek