Bezpečnost a ochrana zdraví našich klientů

04 / 12 / 2020 Novinka FLEXI OFFICE

Bezpečnost a ochrana zdraví našich klientů

Bezpečnost a ochrana zdraví našich klientů

Plně si uvědomujeme, jak může být současná situace způsobená pandemií Covid-19 nepříjemná pro spoustu z nás. Našim klientům se snažíme maximálně vyjít vstříc v těžkých situacích, které je mnohdy postihly a zabezpečit naše prostory na nejvyšším možném stupni proti výskytu a šíření nákazy.

Co děláme pro vaše zdraví a bezpečnost?

Všechny naše kroky činíme v souladu s vládními nařízeními, která denně sledujeme. Dbáme a apelujeme na rozestupy mezi osobami (minimálně 2 metry), které se u nás pohybují, informačními letáky vyzýváme všechny klienty k ohleduplnosti a dodržování základních hygienických pravidel (časté mytí rukou a používání základních ochranných prostředků). Od září 2020 přišla v platnost nová nařízení, mimo jiné nošení ochrany úst a nosu (rouška, respirátor atd.) ve všech vnitřních prostorách budov po celé zemi. Platí to i pro firmy. Zaměstnanci, kteří jsou však například v kanceláři a dodržují minimálně dvoumetrový odstup od ostatních, roušku mít nemusí.

Aplikovali jsme dezinfekční prostředky na mnoha místech

Běžné úklidové prostředky jsme nahradili za vysoce antibakteriální s podílem desinfekčního účinku, vstupní prostory vybavili desinfekcemi pro všechny příchozí. Pro klienty jsme taktéž připravili a umístili desinfekční prostředky na plochy ve společných prostorách, jako jsou kuchyňky, vybavili naše recepce ochrannými plexiskly a pravidelně osobně dbáme na desinfekci zasedacích místností po všech uskutečněných pronájmech. Po vzájemné domluvě a potvrzení desinfikujeme i osobní pracoviště klientů (stoly, židle, telefony, klávesnice). Neboť kontaminace povrchů, kterých se klienti dotýkají, je jednou z příčin šíření infekcí.

Zvýšili jsme četnost větrání v místnostech, kde se shlukuje větší množství lidí, a vybavili jsme naše business centra bezkontaktními teploměry v případě potřeby.

Zastavme šíření viru společně

Na informačních letácích apelujeme na všechny klienty, kteří v poslední době zaznamenali příznaky podobné COVID-19 (mírný kašel, zvýšena teplota atd.), aby nás neprodleně informovali, zůstali doma a společně nalezli řešení ohledně dalšího pronájmu kancelářských prostor.

Plné zachování našich služeb i v době covidové

Všechny naše služby jsou zachovány v plném rozsahu. Naopak se snažíme nadstandardně přistupovat ke každému klientovi a k jeho specifickým požadavkům, které mohou z problematiky pandemie či případných karantén plynout.

  předchozí článek další článek  
Vánoční provozní doba recepcí v Praze

Vánoční provozní doba recepcí v Praze

05 / 12 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Vánoční provozní doba recepcí v Praze

celý článek
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

15 / 08 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace