Aktuálně volné kanceláře - Habrovka

11 / 03 / 2015 Novinka FLEXI OFFICE

Aktuálně volné kanceláře - Habrovka

Tato nabídka již není aktuální - momentálně máme plně obsazeno

Hledáte si své nové obchodní zázemí pro Vaše podnikání na Praze 4?

Rádi bychom Vás informovali o možnosti pronájmu plně vybavené a servisované kanceláře, která se nachází v budově vilového typu v business centru Habrovka, U Habrovky 247/11.

KANCELÁŘ (24m2) = 22.000,- Kč/ za měsíc

Plně vybavená kancelář  v 1. nadzemním podlaží s kapacitou 2-3 pracovních míst. Kancelář je individuálně klimatizována, vybavena datovými rozvody (připojení na vysokorychlostní internet, telefonní linky), s neomezeným přístupem do budovy 24/7, který je zabezpečen pomocí elektrického zabezpečovacího systému.

 

??????????

KANCELÁŘ (35m2) = 24.900,- Kč/ za měsíc

Plně vybavená kancelář  v 1. nadzemním podlaží s kapacitou 4-5 pracovních míst. Kancelář je individuálně klimatizována, vybavena datovými rozvody (připojení na vysokorychlostní internet, telefonní linky), s neomezeným přístupem do budovy 24/7, který je zabezpečen pomocí elektrického zabezpečovacího systému.

 

Společné zázemí se skládá z kuchyňky, která je zásobovaná občerstvením (káva, čaj, nabídka nápojů) a ze soc. zázemí, o které se stará personál budovy. Ve vstupní části budovy se dále nachází jazykově vybavená recepce a lobby. Pro jednání s klienty, školení či pořádání obchodních prezentací je možné využít moderně vybavených zasedacích místností. K parkování lze využívat parkovací stání na vlastním uzamčeném parkovišti před budovou. K dispozici je také udržovaná zahrada s venkovním sezením.

V případě Vašeho zájmu o prohlídku těchto prostor, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 225 991 991 anebo přímo osobně, na adrese business centra:

Business centrum Habrovka
U Habrovky 247/11
140 00 Praha 4

Budeme se těšit na setkání s Vámi!

Tým FLEXI OFFICE

 

*cena je uvedena včetně všech servisních poplatků, bez DPH.

  předchozí článek další článek  
Aktuální informace k situaci - pošta a povinnost roušek

Aktuální informace k situaci - pošta a povinnost roušek

19 / 03 / 2020 Novinka FLEXI OFFICE

dovolujeme si vás informovat, že Česká pošta nemá v tuto chvíli nastavené jednotné doručování zásilek. Některé pobočky nám hlásí, že doručování zatím funguje jako doposud, některé pobočky dostaly informaci, že se bude doručovat pouze obyčejná pošta. Bohužel se v této době situace i na poště mění každým dnem a my nejsme schopni vám nyní…

celý článek
Dočasná změna otevírací doby poboček

Dočasná změna otevírací doby poboček

17 / 03 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

Vzhledem k šířícímu se viru COVID-19 si Vás dovolujeme informovat, že recepce společnosti FLEXI OFFICE musejí postoupit k dalším provizorním opatřením a to ke změně provozní doby v rámci všech našich business center.

celý článek
Aktuální informace k situaci - COVID-19

Aktuální informace k situaci - COVID-19

13 / 03 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

v reakci na aktuální situaci s výskytem COVID-19 v evropských zemích a vyhlášení nouzového stavu v ČR Vás chceme ubezpečit, že systematicky sledujeme informace vydáváné Ministerstvem zdravotnictví ČR a Hygienickou stanicí ČR a jsme připraveni reagovat na případné požadavky zavádění provizorních opatření.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace