Akont Trust Company

14 / 05 / 2017 Článek FLEXI OFFICE

Akont Trust Company

Společnost Akont poskytuje od roku 1992 široké portfolio mezinárodních korporátních služeb podnikatelům z České republiky, Slovenska a středoevropského regionu. Služeb nejčastěji využívají střední a velké společnosti, řadu postupů lze využít u menších a začínajících subjektů. Komplexního servisu využívají i velcí nadnárodní klienti z rozličných oblastí podnikání.

Společnost Akont, to je přes 60 profesionálů v oblasti transakčního poradenství, mezinárodního zdaňování, právní ochrany majetku, účetnictví, daní, korporátní legislativy a administrace společností. S pobočkami v Praze, Bratislavě, Londýně a Nikósii je Akont největší českou společností poskytující mezinárodní korporátní služby.

Společnost Akont si udržuje silnou vazbu na české a slovenské prostředí spojenou s přímým zastoupením v klíčových jurisdikcích a hustou sítí dlouhodobě spolupracujících partnerů ve všech zemích podstatných pro moderní mezinárodní korporátní servis.

Historie společnosti Akont

Společnost Akont patří k nejstarším poskytovatelům mezinárodních korporátních služeb v regionu střední a východní Evropy. Historie společnosti se začala psát v roce 1992, kdy Akont začínal jako malá účetní firma s několika zaměstnanci.

Díky zaměření zakladatelů na problematiku mezinárodního zdanění přesunul Akont těžiště poskytovaných služeb k mezinárodnímu korporátnímu poradenství. Poskytování kvalitních a dlouhodobých řešení přispělo k rychlému růstu a expanzi do dalších oborů podnikání.

V roce 1999 se Akont podílel na založení Společnosti Online s.r.o., specialisty na zakládání ready-made společností v České a Slovenské republice.

V roce 2000 rozšiřuje Akont své působení na Slovensko, kde se rychle stává největším poskytovatelem mezinárodních korporátních služeb pro střední a velké společnosti.

V roce 2001 se Akont podílí na založení Office House s.r.o., největšího poskytovatele sídel v České republice a na Slovensku.

V roce 2010 došlo k významné mezinárodní expanzi a vznikla stálá pobočka na Kypru. Důvodem byla snaha přenést vysoký standard práce z České republiky do jedné z nejvýznamnějších evropských jurisdikcí užívaných v mezinárodním plánování.

Od roku 2011 Akont pracuje především na rozšiřování a zkvalitňování svých služeb. Růst konzultantského týmu umožňuje design a správu sofistikovaných korporátních struktur určených pro složité mezinárodní transakce a komplexní správu majetku.

Filosofie společnosti Akont

Na prvním místě je definování a splnění klientových cílů. Většinou sledujeme více klíčových požadavků, od zajištění větší míry soukromí přes právní ochranu majetku až po dosažení daňově vstřícnějšího nastavení. Vytyčení cílů je často složité, protože je nutné zpracovat protichůdné požadavky, typicky najít kompromis mezi důvěryhodnou image společnosti a roboustní ochranou soukromí vlastníka.

Ke splnění cílů vedou různé právní nástroje. Nejčastěji se jedná o využití společností z jurisdikcí uvnitř i mimo EU. Nejnáročnější je nastavení vhodných vztahů – vytvoření mezinárodní korporátní struktury obsahující rozličné společnosti, případně další prvky jako investiční fondy, trusty, nadace a další. Nástroje volíme nejen podle požadavků klienta, velmi důležité je najít nákladově efektivní řešení. Nejedná se přitom pouze o náklady finanční, ale také o čas, znalosti a mnoho dalších. Nákladnost řešení se odvíjí především od robustnosti, s jakou chceme předcházet rizikům.

Při hledání vhodných nástrojů je třeba vždy hledat řešení, kdy za přiměřených nákladů vzniká odpovídající výsledek.

Každá korporátní struktura – ať už se jedná o české společnosti, onshore nebo offshore řešení – má určitá rizika. Nikdy nelze dosáhnout řešení majícího pouze silné stránky. Nezbývá, než se snažit rizika dopředu identifikovat, omezit a přijmout. Největší obtíže přinášejí situace nečeokávané, na které není korporátní řešení připraveno. Popis možných rizik je proto v dlouhodobém horizontu stejně důležitý, jako přesný popis cílů.

Výsledkem spolupráce s námi je funkční řešení plnící stanovené cíle za přiměřených nákladů. Rizika jsou identifikována a akceptována. Výsledné řešení si navíc zachovává dostatečnou flexibilitu pro případ neočekávaných a nepředvídatelných změn. Takovéto řešení přináší klientovi výhody a omezuje rizika, kterým může čelit. Jednou nastavené funkční řešení  je nezbytné podrobovat průběžným revizím, které odpovídají změnám prostředí, případně změnám cílů. Je nezbytné vzít v potaz, že typické korporátní řešení musí vyhovovat nejen právním, učetním, daňovým a dalším systémům většího počtu zemí.

Hodnoty společnosti Akont

Zaměření na klienta

Úspěšné řešení je založeno na důkladném porozumění klientovým potřebám a naplnění vytyčených cílů.

Diskrétnost a důvěra

Zakládáme si nejen na profesionální mlčenlivosti, ale také na silné ochraně veškerých informací a dat.

Špičkový výkon

Snažíme se, aby naše práce, služby a produkty, ale také interní postupy vždy spoluvytvářely špičku poradenského trhu ve střední Evropě.

Dlouhodobá spolupráce

Přínosná je dlouhodobá spolupráce založená na důvěře a dosažených výsledcích. Rychlý maximální zisk často znamená dlouhodobou ztrátu.

Ekonomicky efektivní řešení

Naše služby řeší skutečné potřeby klientů. Hledáme vždy postup mající ekonomický smysl a respektující reálná rizika.

Flexibilní řešení

Zaměřujeme se na dlouhodobou funkčnost a flexibilitu nabízených řešení, snažíme se předvídat budoucí změny v legislativě.

(zdroj https://www.akont.cz/)

  předchozí článek další článek  
V čem podnikat? Dobrý nápad je základ úspěchu

V čem podnikat? Dobrý nápad je základ úspěchu

14 / 03 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Uvažujete o tom, že začnete podnikat, ale nevíte přesně v čem? Jak najít tu pravou podnikatelskou činnost, která vás bude bavit, živit a naplňovat zároveň? Přečtěte si náš článek.

celý článek
Jak může podoba pracovny ovlivnit vaši produktivitu?

Jak může podoba pracovny ovlivnit vaši produktivitu?

25 / 02 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Existuje univerzální pracovna, která by byla ideální pro všechny? Pracovna je místem, kde se obvykle věnujeme pracovním a tvůrčím činnostem. Každý si ji ale představí jinak. Přečtěte si doporučení, jak vytvořit pracovnu pro co nejvyšší efektivitu.

celý článek
Víte, které faktory ovlivňují, jak se zaměstnanci cítí v kanceláři?

Víte, které faktory ovlivňují, jak se zaměstnanci cítí v kanceláři?

07 / 02 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Doba, kdy firmy vnímají lidi jako stroje, je již za námi. Nyní se snaží zaměstnavatelé vytvářet pracovníkům taková místa, aby se do kanceláře těšili a cítili se příjemně. Jak toho dosáhnete i vy?

celý článek

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace