8 největších benefitů outsourcování firemního účetnictví

21 / 03 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

8 největších benefitů outsourcování firemního účetnictví

Chcete-li mít pravdivou představu o finančním zdraví vaší společnosti, potřebujete mít správně nastavené účetní postupy a vedení účetnictví. Tyto procesy jsou těžkopádné a nákladné, zejména pokud jsou součástí vnitropodnikových operací. Další brzdou jsou i časté změny legislativy. Outsourcing finančních a účetních operací vám od těchto těžkostí pomůže.

Potřebujete spolehlivou správu účetnictví a daní?

Co vám spolehlivá outsourcingová firma zaručí?

1. Strategické přesuny personálu

Omezené pracovní síly jen těžko zvládnou obrovské množství dat, které účetnictví vyžaduje. Specializovaná firma má velký tým určený pro jednotlivé účetní procesy. Každý vyškolený pracovník má tak svoji databázi úkolů s ohledem na své kompetence.

Outsourcing umožňuje uvolnění zaměstnanců z každodenních účetních operací. Můžete je přesunout do práce, která vám bude více vynášet nebo zvýší hodnotu pro vaše zákazníky.

2. Denní sledování účetních pravidel

Sledování změn v legislativě není pro žádnou společnost jednoduché. Pro firmu, která poskytuje finanční služby, je právě tato činnost předmětem podnikání. Změny neustále sleduje a následně se zabývá jejich implementací.

3. Přínosy odborného know-how

Technologie zasahují také do účetnictví. Na trhu je mnoho aplikací, které jsou vhodné a pomáhají podnikání. Některé jsou však příliš drahé. Výhodou externího poskytovatele služeb je, že je ochotný investovat do technologií, čímž rozšiřuje své know-how. Je schopen rozlišovat, jaký nástroj se hodí právě pro vaše podnikání.

4. Dokáží naplnit různé potřeby různých klientů

Aby si externí firma zvyšovala konkurenceschopnost, musí stále zlepšovat své dovednosti a kvalifikace. Vaše účetnictví je tak v rukou znalé a spolehlivé osoby s vyšší odborností za přijatelnou cenu.

5. Ochrana v těžkých ekonomických situacích

Ekonomické změny jsou náročné pro firmy. Pokud je účetnictví "mimo" vaše starosti, zátěž, která plyne z ekonomických krizí, bude pro vás mnohem menší.

6. Flexibilita

Výběrem specializované finanční outsourcingové společnosti můžete využívat řešení, která jsou na míru ušitá vašim požadavkům. Externí poskytovatel služeb dokáže měnit účetní postupy podle připomínek zákazníka. A to je velký přínos.

Outsourcingová firma poskytuje své služby téměř vždy. Jako podnikatel můžete mít jistotu, že vaše finanční a účetní povinnosti budou dokončeny v rámci plánovaných termínů. Velkou výhodou je, že služby využíváte pouze tehdy, když je skutečně potřebujete.

7. Šetření nákladů

Většina společností považuje outsourcing za dodatečný a zbytečný náklad. Ve skutečnosti však ušetříte, protože se "zbavíte" nákladů na platy a vyplácení benefitů pro zaměstnance na plný nebo částečný úvazek. Platíte pouze za to, co potřebujete. V produkčních nákladech nenastanou žádné ztráty, které přicházejí s náborem zaměstnanců na plný úvazek.

8. Extra čas

Čím je vaše podnikání větší, tím více času strávíte zpracováním administrativy a méně dalším rozšiřováním svého byznysu. Outsourcing administrativních, účetnických nebo jiných procesů vám umožní plně soustředit svůj čas, energii a zdroje na:

  • vytváření obchodních strategií
  • vyšší výnosy
  • zlepšení vztahů se zákazníky

Kdy je vhodné nad outsourcingem přemýšlet?

  • pokud je vaše firma malá a nevyžaduje účetní na plný úvazek, ale zároveň potřebujete osobu s odbornými dovednostmi
  • pokud společnost nemůže najít zaměstnance na plný úvazek s vhodnými znalostmi za přijatelné náklady
  • občas jsou potřebné dočasné služby, např. pomoc s daňovým přiznáním nebo zpracováním dovolených

Pokud potřebujete pomoc s vedením účetnictví nebo se zpracováním dílčích finančních úloh, neváhejte se obrátit na nás. Díky zkušenému týmu odborníků, kteří pravidelně sledují legislativní změny a orientují se v české daňové problematice, nabízíme profesionální služby v oblasti daňového poradenství, poskytujeme účetní podporu a kompletní vedení účetnictví.

Potřebujete spolehlivou správu účetnictví a daní?

  předchozí článek další článek  
K pronájmu kanceláře na Praze 1 ZDARMA založení s.r.o. a sídlo

K pronájmu kanceláře na Praze 1 ZDARMA založení s.r.o. a sídlo

19 / 04 / 2018 Novinka FLEXI OFFICE

Začínáte podnikat, nebo zvažujete založení další společnosti? Potřebujete kompletní zázemí? Pak je tato nabídka právě pro Vás.

celý článek
Výhody pronájmu hodinové a Flexi kanceláře

Výhody pronájmu hodinové a Flexi kanceláře

12 / 04 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Pracujete z domu nebo jste začínající podnikatel? Blíží se termín vašeho důležitého obchodního nebo partnerského jednání? Udělejte na svého klienta dobrý dojem a pronajměte si plnohodnotně vybavenou kancelář bez zbytečných nákladů a vázaností smlouvami.

celý článek
Seriál: Jak začít podnikat? 10 kroků k úspěšnému podnikání – 6. krok: Financování byznysu

Seriál: Jak začít podnikat? 10 kroků k úspěšnému podnikání – 6. krok: Financování byznysu

05 / 04 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Nahromadění finančních prostředků je rozhodujícím prvkem toho, zda váš podnik nakonec uspěje nebo selže. Kladete si otázku, zda je lepší financování majetkem či dluhem? Možností máte hned několik, vybrali jsme pro vás ty nejefektivně

celý článek

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 234 723 500
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace