8 největších benefitů outsourcování firemního účetnictví

21 / 03 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

8 největších benefitů outsourcování firemního účetnictví

Chcete-li mít pravdivou představu o finančním zdraví vaší společnosti, potřebujete mít správně nastavené účetní postupy a vedení účetnictví. Tyto procesy jsou těžkopádné a nákladné, zejména pokud jsou součástí vnitropodnikových operací. Další brzdou jsou i časté změny legislativy. Outsourcing finančních a účetních operací vám od těchto těžkostí pomůže.

Potřebujete spolehlivou správu účetnictví a daní?

Co vám spolehlivá outsourcingová firma zaručí?

1. Strategické přesuny personálu

Omezené pracovní síly jen těžko zvládnou obrovské množství dat, které účetnictví vyžaduje. Specializovaná firma má velký tým určený pro jednotlivé účetní procesy. Každý vyškolený pracovník má tak svoji databázi úkolů s ohledem na své kompetence.

Outsourcing umožňuje uvolnění zaměstnanců z každodenních účetních operací. Můžete je přesunout do práce, která vám bude více vynášet nebo zvýší hodnotu pro vaše zákazníky.

2. Denní sledování účetních pravidel

Sledování změn v legislativě není pro žádnou společnost jednoduché. Pro firmu, která poskytuje finanční služby, je právě tato činnost předmětem podnikání. Změny neustále sleduje a následně se zabývá jejich implementací.

3. Přínosy odborného know-how

Technologie zasahují také do účetnictví. Na trhu je mnoho aplikací, které jsou vhodné a pomáhají podnikání. Některé jsou však příliš drahé. Výhodou externího poskytovatele služeb je, že je ochotný investovat do technologií, čímž rozšiřuje své know-how. Je schopen rozlišovat, jaký nástroj se hodí právě pro vaše podnikání.

4. Dokáží naplnit různé potřeby různých klientů

Aby si externí firma zvyšovala konkurenceschopnost, musí stále zlepšovat své dovednosti a kvalifikace. Vaše účetnictví je tak v rukou znalé a spolehlivé osoby s vyšší odborností za přijatelnou cenu.

5. Ochrana v těžkých ekonomických situacích

Ekonomické změny jsou náročné pro firmy. Pokud je účetnictví "mimo" vaše starosti, zátěž, která plyne z ekonomických krizí, bude pro vás mnohem menší.

6. Flexibilita

Výběrem specializované finanční outsourcingové společnosti můžete využívat řešení, která jsou na míru ušitá vašim požadavkům. Externí poskytovatel služeb dokáže měnit účetní postupy podle připomínek zákazníka. A to je velký přínos.

Outsourcingová firma poskytuje své služby téměř vždy. Jako podnikatel můžete mít jistotu, že vaše finanční a účetní povinnosti budou dokončeny v rámci plánovaných termínů. Velkou výhodou je, že služby využíváte pouze tehdy, když je skutečně potřebujete.

7. Šetření nákladů

Většina společností považuje outsourcing za dodatečný a zbytečný náklad. Ve skutečnosti však ušetříte, protože se "zbavíte" nákladů na platy a vyplácení benefitů pro zaměstnance na plný nebo částečný úvazek. Platíte pouze za to, co potřebujete. V produkčních nákladech nenastanou žádné ztráty, které přicházejí s náborem zaměstnanců na plný úvazek.

8. Extra čas

Čím je vaše podnikání větší, tím více času strávíte zpracováním administrativy a méně dalším rozšiřováním svého byznysu. Outsourcing administrativních, účetnických nebo jiných procesů vám umožní plně soustředit svůj čas, energii a zdroje na:

  • vytváření obchodních strategií
  • vyšší výnosy
  • zlepšení vztahů se zákazníky

Kdy je vhodné nad outsourcingem přemýšlet?

  • pokud je vaše firma malá a nevyžaduje účetní na plný úvazek, ale zároveň potřebujete osobu s odbornými dovednostmi
  • pokud společnost nemůže najít zaměstnance na plný úvazek s vhodnými znalostmi za přijatelné náklady
  • občas jsou potřebné dočasné služby, např. pomoc s daňovým přiznáním nebo zpracováním dovolených

Pokud potřebujete pomoc s vedením účetnictví nebo se zpracováním dílčích finančních úloh, neváhejte se obrátit na nás. Díky zkušenému týmu odborníků, kteří pravidelně sledují legislativní změny a orientují se v české daňové problematice, nabízíme profesionální služby v oblasti daňového poradenství, poskytujeme účetní podporu a kompletní vedení účetnictví.

Potřebujete spolehlivou správu účetnictví a daní?

  předchozí článek další článek  
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

15 / 08 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.

celý článek
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

18 / 07 / 2023 Článek FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace